logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

انتخابات خانه هنرمندان استان زنجان برگزار می شود/عضویت 400 نفر در خانه هنرمندان زنجان

انتخابات-خانه-هنرمندان-استان-زنجان-برگزار-می-شود-عضویت-400-نفر-در-خانه-هنرمندان-زنجان

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان انتخابات خانه هنرمندان استان زنجان، پنج‌شنبه این هفته در محل خانه هنرمندان، سالن اجتماعات فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود.

معراج کرمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:انتخابات خانه هنرمندان استان زنجان در هفته جاری با حضور هنرمندان استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی همزمان از ساعت ١٨ روز ٢٢ تیرماه برگزار می شود، ادامه داد: اصحاب هنر استان در خانه هنرمندان استان زنجان در این برنامه شرکت می کنند.

این مسئول با بیان اینکه در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده تغییر در برخی مواد اساسنامه مورد توجه است،بیان داشت: دستور جلسه مجمع عمومی عادی نیز گزارش دهی هیئت مدیره و انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان است.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هنرمندانی که کارت عضویت پیوسته، سوابق کاری و آموزشی مرتبط دارند، ‌می‌توانند تا تاریخ ١٨ تیرماه نامزدی خود را به صورت کتبی اعلام و در انتخابات اخیر خانه هنرمندان شرکت کنند.

کرمی با بیان اینکه خانه هنرمندان زنجان ٤٠٠ نفر عضو دارد، افزود: هیئت مدیره نیز شامل دو نماینده از هفت رشته سینمایی، نمایشی، خوشنویسی، عکاسی، هنرهای تجسمی، صنایع دستی و معماری و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گفتنی است، همچنین نمایشگاه گروهی عکس "ن" از بیستم تا بیست و هفتم تیرماه در محل کارخانه سابق کبریت زنجان برگزار می شود.

مضمون آثار آزاد بوده و در قالب رنگی و سیاه و سفید ارائه می ‌شود و بیش از ٥٨ اثر در ابعاد ٥٠*٧٠ و ٧٠*١٠٠ در این نمایشگاه ارائه شده است.//ن

 

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ ]
خانه هنرمندان از زمان تاسیس چکار کرده ؟ چرا آنهم مثل دیگر انجمن های فرهنگی هنری زنجان شد ؟آیا ستیزه جویی مسئولان استان با هنر واصحاب هنر تمامی دارد ؟خانه هنرمندان خانه کدام هنرمند است ؟
فرم ارسال نظر