logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۷۵۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا خبرداد؛

کاهش تصادفات فوتی و جرحی در چهار ماهه نخست سال/ تصادفات خسارتی بیش از ۱۰ درصد در زنجان افزایش یافته است

کاهش-تصادفات-فوتی-و-جرحی-در-چهار-ماهه-نخست-سال-تصادفات-خسارتی-بیش-از-۱۰-درصد-در-زنجان-افزایش-یافته-است
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با اشاره به میزان تصادفات رخ داده در سطح شهرستان زنجان، گفت: تصادفات فوتی در شهرستان زنجان در چهار ماهه نخست سال کاهشی است.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سال گذشته محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در سطح شهر‌ها اعمال می‌شد، اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی که وجود داشت موجب کاهش بار ترافیک و کاهش تصادفات در سطح شهر می‌شد‌.

وی با بیان اینکه با رفع محدودیت‌های ترافیکی تردد در سطح شهرها بدون هیچ گونه محدودیتی انجام می‌شود، ابراز کرد: طبیعی است که با افزایش ترددها میزان تصادفات نیز افزایش پیدا کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه میزان تصادفات خسارتی در سطح شهرستان زنجان در چهار ماهه ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: این حجم از افزایش تصادفات به دلیل رفع محدودیت‌ها و افزایش ترددها طبیعی است.

وی با تشکر از همشهریان به دلیل همکاری با پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، عنوان کرد: خوشبختانه در چهار ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش تصادفات جرحی و فوتی در شهرستان زنجان هستیم.

محمدی با بیان اینکه امیدوار هستیم با همکاری همشهریان و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان روند نزولی و کاهش تصادفات جرحی و فوتی را در زنجان شاهد باشیم، ادامه داد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری بیش از پیش رانندگان با پلیس منجر به کاهش تصادفات خسارتی خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر