logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۷۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

ماهانه ۴ هزار نفر ساعت از خدمات ورزشی آموزش و پرورش استفاده می‌کنند/ ارائه ۲۰۰ ساعت خدمات ورزشی به دانش آموزان در هر ماه

ماهانه-۴-هزار-نفر-ساعت-از-خدمات-ورزشی-آموزش-و-پرورش-استفاده-می‌کنند-ارائه-۲۰۰-ساعت-خدمات-ورزشی-به-دانش-آموزان-در-هر-ماه
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مغانی گفت: ماهانه ۴ هزار نفر ساعت در قالب طرح شهید خرازی از خدمات ورزشی آموزش و پرورش استفاده می‌کند.

محمدی مغانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری طرح شهید خرازی توسط آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: در طرح شهید خرازی مجموعه های ورزشی تحت نظارت آموزش و پرورش برای روز پنجشنبه و جمعه جهت استفاده دانش آموزان و اولیا آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح سالن‌های ورزشی به صورت رایگان در اختیار خانواده دانش آموزان قرار داده می‌شود، ابراز کرد: طرح شهید خرازی در ۲۳ سالن ورزشی استان زنجان برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه روزهای پنجشنبه مادران و دختران و روز جمعه پدران و پسران از سالن‌های ورزشی مشخص شده استفاده می‌کنند، تصریح کرد: ورزشکاران تحت نظر مربی ورزش‌هایی که نشاط را در بین خانواده‌ها افزایش می‌دهد انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه هر دانش آموز به همراه خانواده می‌تواند در این طرح شرکت کند، خاطرنشان کرد: هر ماه ۲۰۰ ساعت خدمات ورزشی رایگان در قالب طرح شهید خرازی به دانش آموزان و اولیای آنها ارائه می‌شود.

محمدی مغانی خاطر نشان کرد: ماهانه ۴ هزار نفر ساعت در قالب طرح شهید خرازی از خدمات ورزشی آموزش و پرورش استفاده می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر