logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۷۵۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

بارش تگرگ به محصولات کشاورزی ایجرود خسارت زیادی وارد کرد/ جاری شدن روان‌آب در شهرستان ایجرود

بارش-تگرگ-به-محصولات-کشاورزی-ایجرود-خسارت-زیادی-وارد-کرد-جاری-شدن-روان‌آب-در-شهرستان-ایجرود
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به بارش تگرگ و خسارت به محصولات کشاورزی، گفت: متاسفانه در این بارش محصولات کشاورزی آسیب زیادی دیدند.

صفی الله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به صدور هشدار نارنجی در روز چهارشنبه توسط اداره کل هواشناسی استان زنجان، اظهار کرد: متعاقب این هشدار ستاد مدیریت بحران استان زنجان به تمامی دستگاه های استانی و شهرستانی اعلان آماده‌باش کرد و به تمامی مدیران اعلام شد در محل مأموریتی خود حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تمامی شهرستان ها جلسه ستاد مدیریت بحران برگزار شد و هماهنگی های لازم شهرستانی در این جلسات انجام شد، ابراز کرد: روز گذشته استاندار زنجان یک مانور ساعت صفر در سد تهم برگزار کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه در این مانور عملکرد تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان زنجان مورد ارزیابی قرار گرفت، عنوان کرد: روز گذشته بعد از بارش باران در استان؛ که بیشترین بارش در شهرستان ایجرود بود؛ استاندار زنجان در این شهرستان حضور پیدا کرد و عملکرد دستگاه ها در منطقه را مورد ارزیابی سنجش و پایش قرار داد.

وی با بیان اینکه استاندار زنجان با حضور در شهرستان ایجرود دستورات لازم را به دستگاه‌های متولی ابلاغ کرد، ادامه داد: خوشبختانه نیاز به امدادرسانی در شهرستان بسیار کم و جزئی بود.

کرامتی با اشاره به بارش تگرگ و خسارت به محصولات کشاورزی، عنوان کرد: متاسفانه بیشترین خسارت در حوزه کشاورزی و به محصولات کشاورزی بود.

وی با اشاره به جاری شدن روان‌آب‌ها در شهرستان ایجرود، ابراز کرد: روان‌آب‌های جاری شده عمدتاً از مسیرهای پیش بینی شده جاری شد اما در برخی از مناطق به محصولات کشاورزی آسیب هایی وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه امروز صبح جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با حضور تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران استان زنجان به ریاست استاندار زنجان برگزار شد، افزود: در این جلسه استاندار زنجان دستورات لازم جهت تداوم آماده باش کامل دستگاه ها برای مقابله با بحران‌های احتمالی تا پایان بارش ها، حضور مدیران در محل های مدیریتی و پایش رودخانه ها و مسیل ها و پل ها صادر شد.

وی بیان کرد: به شهرداران و دهیاران دستور داده شد اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادث ناگوار در شهرها و روستاها انجام شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر