logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۷۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

اسرائیل یکی از بازندگان اصلی در بحران اوکراین خواهد بود/ مسئولان مقدمات احیای اهدای خون در شهر ماهنشان را فراهم کنند

اسرائیل-یکی-از-بازندگان-اصلی-در-بحران-اوکراین-خواهد-بود-مسئولان-مقدمات-احیای-اهدای-خون-در-شهر-ماهنشان-را-فراهم-کنند
امام جمعه ماهنشان گفت: از مسئولین در‌خواست می‌کنیم تا مقدمات احیای اهدای خون در شهر ماهنشان را مخصوصاً در ایام عزاداری امام حسین فراهم آورند تا مردم ولایتمدار و نوع دوست بتوانند با اهدای خون خود به همنوعان نیازمند کمک کنند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهنشان با اشاره به دیدار ائمه محترم جمعه با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و تبیین فرمایش ایشان اظهار داشت: رئوس فرمایش رهبری اول جایگاه استثنایی نماز جمعه در بین تمام فرایض دینی و همت برای برطرف کردن کوتاهی‌هایی که وجود دارد، بود.

وی به تبیین منطق تایید رهبر انقلاب از ابتکار عمل روسیه در اوکراین اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب با وجود مخالفت با جنگ نظامی در اکراین نشان دادند از تقابل هوشمندانه با بزرگترین پیمان نظامی دنیای غرب یعنی ناتو غافل نیست و در برابر مجموع اقداماتی که موجب عقب راندن هرچه بیشتر ناتو از خاکریز‌های بین‌المللی دنیای شرق بشود در اعلام و موضع و عمل خود شفاف و با اعتماد به نفس است.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به بالا رفتن تنش بین روسیه و صهیونیست‌ها در پی حمله روسیه به اوکراین که باعث موضع‌گیری جدید روسیه در قبال رژیم صهیونیستی و نیز حملات مکرر علیه سوریه اتخاذ گفت: اسرائیل یکی از بازندگان اصلی در بحران اوکراین خواهد بود و با یک بحران در زمینه مهاجرت یهودیان به سرزمین اشغالی مواجه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به هفتم مرداد که مصادف با فرار بنی‌صدر و رجوی به فرانسه و با بیان اینکه اگر آن روز گمان آمریکا آن بود که با چند ایرانی خود فروخته خواهد توانست بر نظام اسلامی و ملت ایران فائق آید، تصریح کرد: اما امروز برای مقابله سیاسی و امنیتی با جمهوری اسلامی خود را محتاج به یک ائتلاف بزرگ از ده‌ها دولت معاند و یا مرعوب می‌بیند البته باز هم در رویارویی شکست می‌خورد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: هشتم مرداد اول محرم و آغاز سال ۱۴۴۴ قمری و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌های که احیای آن یکی از علل قیام امام حسین بوده و همان فریض‌های که امروز در جامعه و خانواده به فراموشی سپرده می‌شود از مسئولین و آحاد مردم خواست تا در احیای این فریضه الهی کوشا باشند.

وی همچنین با اشاره به نهم مرداد روز صدا و سیما و با تبریک این روز به جمیع زحمت کشان این عرصه گفت: در غنای برنامه‌ها و مهندسی فکری جامعه کوشا باشند و از دولت و مجلس هم خواست تا در اختصاص بودجه و حمایت مالی از این سازمان تلاش نمایند چراکه بی‌توجهی به این سازمان باعث غلبه دشمن بوده زیراکه دشمن با تمام توان در این عرصه سرمایه‌گذاری می‌کند‌.

خطیب جمعه ماهنشان همچنین به روز اهدای خون اشاره و با بیان اینکه مردم مشتاق مشارکت در فعالیتهای اجتماعی و کمک به همنوع خود هستند، گفت: از مسئولین در‌خواست می‌کنیم تا مقدمات احیای اهدای خون در شهر ماهنشان را مخصوصاً در ایام عزاداری امام حسین فراهم آورند تا مردم ولایتمدار و نوع دوست بتوانند با اهدای خون خود به همنوعان نیازمند کمک کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر