logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۷۵۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجان همزمان با نخستین روز محرم

برگزاری-دسته-عزاداری-هیئت-رزمندگان-اسلام-در-زنجان-همزمان-با-نخستین-روز-محرم
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در این استان همزمان با نخستین روز محرم خبر داد.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، ابراز کرد: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم پایتخت شور و شعور حسینی ارادت ویژه‌ای به خاندان عصمت و طهارت دارند، خاطرنشان کرد: برهمین اساس هیئت رزمندگان اسلام نیز سابقه طولانی در برپایی مراسمات از دوران دفاع مقدس تاکنون دارد.

وی تصریح کرد: از جمعه هفتم مرداد ماه تا 18 مرداد ماه مراسم عزاداری در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در بزرگراه 22 بهمن از ساعت 22 به مدت 12 شب با سخنرانی حاج سعید غفاری و مداحی حاج سید یوسف شبیری و حاج سید محمود حسینی برگزار خواهد شد.

سردار طهماسبی با اشاره به برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجان همزمان با نخستین روز ماه محرم اظهار کرد: این دسته عزاداری روز شنبه ۸ مردادماه از ساعت ۱۷:۳۰ از مزار شهدای پایین به سمت امامزاده سیدابراهیم(ع) حرکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: طبق روال سالهای گذشته نخستین مراسم آغاز ماه محرم با حرکت دسته عزاداری با حضور آحاد مختلف مردم، رزمندگان اسلام، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به دیگر برنامه های هیئت عزاداری رزمندگان اسلام زنجان،خاطر نشان کرد:برپایی نماز پر فیض ظهر عاشورا،برگزاری نمایشگاه های مختلف، برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین برپایی مهد کودک برای کودکان از جمله برنامه های پیش بینی شده می باشد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه این مراسمات می‌تواند سبب انسجام جوانان و حضور پرشور جوانان و آحاد مختلف مردم برای تولی و تبری باشد، عنوان کرد: تمام پیش‌بینی های لازم برای حرکت این دسته عزاداری انجام شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر