logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۷۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

۵۰ هکتار زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده می‌شود

۵۰-هکتار-زمین-به-شرکت‌های-دانش‌بنیان-اختصاص-داده-می‌شود
استاندار زنجان با اعلام این خبر که مقرر است ۲۰۰ هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی زنجان استان، تحویل داده خواهد شد گفت: مقرر شد تا ۵۰ هکتار نیز به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در حاشیه جلسه با رئیس بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: زیرساخت‌های تصمیمات کلانی که امروز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان در زنجان گرفته شد، قبلاً فراهم شده بود.

وی با بیان اینکه در کمربندی شمالی ۶ قطعه وجود دارد، که چند قطعه از زمین‌های بنیاد مستضعفان رد می‌شد، افزود: قرارداد یکی از قطعات نهایی شده است اما با این وجود عملیات اجرایی نیز در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز خواهد شد.

استاندار زنجان با اعلام این خبر که مقرر است ۲۰۰ هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی زنجان، تحویل داده شود گفت: مقرر شد تا ۵۰ هکتار نیز به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه قرارداد پارک شهید هاشمی‌نژاد نیز در حال نهایی شدن است، اذعان کرد: تا یک ماه آینده تجهیز کارگاه در این محل انجام خواهد شد.

افشارچی با اشاره به اینکه منطقه بی‌سیم یک سکونت‌گاه غیر رسمی است، تصریح کرد: اگر در این منطقه پروژه اجرا شود ارزش افزوده برای مسکن محرومان ایجاد خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر