logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۷۵۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

اختصاص ۲ هکتار زمین در شهرک صنعتی شماره ۲ زنجان به مشاغل چاقوسازی/ واگذاری واحد‌ها به چاقو‌سازان به شرط احراز هویت انجام می‌شود

اختصاص-۲-هکتار-زمین-در-شهرک-صنعتی-شماره-۲-زنجان-به-مشاغل-چاقوسازی-واگذاری-واحد‌ها-به-چاقو‌سازان-به-شرط-احراز-هویت-انجام-می‌شود-
مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: در شهرک صنعتی شماره ۲ زنجان در حدود ۲ هکتار زمین در قطعه بندی‌های کوچک ۷۰ تا ۸۰ متر برای صنعت چاقو‌سازی در نظر گرفته شد.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه توسعه صنعت چاقوی زنجان یکی از کسب و کارهای اولویت‌دار است، اظهار داشت: ما سعی داریم تا دغدغه‌های فعالان این صنعت را کاهش دهیم.

وی با اشاره اینکه در سطح استان قریب به ۹۳۰ بنگاه خرد و ۱۵ بنگاه کوچک چاقو وجود دارد افزود: صنعت چاقوسازی توانسته برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کند، که اگر دغدغه‌های فعالان این صنعت حل شود یقینا اشتغالزایی بیشتری خواهد داشت.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه در طول سال در استان قریب به یک هزارو ۲۰۰ تن انواع چاقو توسط صنعتگران تولید می‌شود، گفت: ۶۰ درصد این تولیدات در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی اشراق ۷ هکتار زمین در اختیار صنایع مس و چاقو قرار داده شده است، اذعان کرد: همین طور در شهرک صنعتی شماره ۲ زنجان در حدود ۲ هکتار زمین در قطعه بندی‌های کوچک ۶۰ تا ۷۰ متر برای صنعت چاقو‌سازی در نظر گرفته شده است.

عباسی با تاکید بر اینکه واحد‌های احداث شده در شهرک صنعتی شماره ۲ صرفا برای صنعت چاقو سازی خواهد بود، تاکید کرد: احراز هویت توسط اتحادیه چاقو‌سازان و خوشه چاقو شرط واگذاری واحد‌ها به چاقو‌سازان خواهد بود.

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر