logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۷۵۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبرداد؛

اعزام زائران راهیان نور در قالب ۵ کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور/ راهیان نور بهترین دریچه برای بیان رشادت های شیرمردان زنجانی است+فیلم

اعزام-زائران-راهیان-نور-در-قالب-۵-کاروان-به-مناطق-عملیاتی-غرب-کشور-راهیان-نور-بهترین-دریچه-برای-بیان-رشادت-های-شیرمردان-زنجانی-است+فیلم
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: راهیان نور غرب کشور یکی از بهترین دریچه های است که مردم ما را با رشادت ها حماسه‌ها شیرمردان زنجانی آشنا می‌کند.

عباس بابایی با حضور در دفتر پایگاه خبری موج رسا; با بیان اینکه مرحله اول اعزام زائران به اردوی راهیان نور غرب انجام شده است، اظهار کرد: امسال ۱۶۰۰ نفر از استان زنجان به مناطق عملیاتی بانه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سرزمین بانه یادآور ۸۳۰ شهید استان زنجان است، ابراز کرد: شهدا و جانبازان زیادی در این شهرستان و استان کردستان در جهت دفاع از انقلاب و مرز و بوم و خاک تقدیم کرده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی‌(عج) استان زنجان بیان کرد: مناطق عملیاتی غرب کشور و شهدای آن برخلاف شهدای جنوب کشور و مناطق عملیاتی جنوب که معروف هستند و مردم با شهدا و عملیات‌ها و مناطق جنوب کشور آشنا هستند؛ سرزمین کردستان یک سرزمین ناآشناست اما عملیات‌های بزرگی در آنجا انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات‌های انجام شده در کردستان سختی‌های خودش را داشته است، ادامه داد: رهبری کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش نام نهادند.

بابایی با بیان اینکه در دفاع مقدس شهدا و جانبازان فراوانی در شهرستان بانه تقدیم این نظام کردیم و پشتیبان شهرستان بانه بودیم، ادامه داد: بعد از پایان دفاع مقدس چند سالی تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در بانه حضور داشت.

وی خاطر نشان کرد: قبل از دفاع مقدس نیز رزمندگان زنجانی در کردستان و بانه حضور داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در این دوره از اردوهای راهیان نور غرب ۲ کاروان خواهر و سه کاروان برادر از مناطق عملیاتی سیران‌بند و بوالحسن در بانه و منطقه بلفت در سردشت، که یادآور عملیات نصر ۷ است بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه عملیات نصر ۷ توسط تیپ تازه تشکیل سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان انجام شد، افزود: در این عملیاتها شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب کردیم که خوب است مردم استان زنجان با واقعیت‌ها، رشادتها و حماسه سازی‌های رزمندگان و بسیجیان در آنجا آشنا شوند.

بابایی تصریح کرد: راهیان نور غرب کشور یکی از بهترین دریچه‌های است که مردم ما را با رشادت‌ها حماسه‌ها شیرمردان زنجانی آشنا می‌کند.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر