logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۷۵۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

۴۴ روستای شهرستان طارم در انتظار گازرسانی است

-۴۴-روستای-شهرستان-طارم-در-انتظار-گازرسانی-است
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در شهرستان طارم ۹۷ روستا وجود دارد که ۵۳ روستا بهره‌مند از گاز بوده و ۴۴ روستا در انتظار گازرسانی است.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در سطح شهرستان طارم ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۸۰ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اظهار داشت: در این شهرستان ۹۷ روستا وجود دارد که ۵۳ روستا بهره‌مند از گاز است.

وی با بیان اینکه عملیات گاز‌رسانی به ۹ روستای این شهرستان در حال انجام است، افزود: قرار گرفتن تعدادی از روستا‌های شهرستان در مناطق صعب‌العبور، سنگ‌لاخی و کوهستانی سبب شده تا سرعت عمل گاز‌رسانی در طول سالیان به کندی انجام شود.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه وجود معارض و معادن متعدد در مسیر نیز سبب شده تا مشکلاتی در گاز‌رسانی به روستاهای طارم ایجاد شود، گفت: اما شرکت گاز استان زنجان به تعهد خود در گازرسانی عمل کرده و سخت‌ترین شرایط با هزینه‌ کرد بالا پروژه گازرسانی استان‌را انجام داده است.    

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح گازرسانی به برخی روستاها همچون شیت، ولیدر، جورزگان و زاجگان در بخش چورزق طارم سال گذشته آغاز شده است، عنوان کرد: تمام تلاش این است تا با هماهنگی که بین ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف وجود دارد موانع و مشکلات سریعا مرتفع شده و عملیات گازرسانی پایان یابد.

سلیمانی‌نژاد با بیان این‌که در حال حاضر ۱ .۸۹ درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند؛ خاطرنشان کرد: با اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی و تسریع در گازرسانی به روستاهای استان در حال حاضر بالاتر از نرم ۸۵.۵ درصدی کشور هستیم که امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم شاخص گازرسانی روستایی استان زنجان به ۹۵ درصد بهره‌مندی افزایش یابد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر