logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۷۵۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان خبرداد؛

برگزاری ۱۷۱ کلاس در طرح جبران و تثبیت یادگیری برای کاهش افت تحصیلی دانش آموزان

برگزاری-۱۷۱-کلاس-در-طرح-جبران-و-تثبیت-یادگیری-برای-کاهش-افت-تحصیلی-دانش-آموزان
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان گفت: در مقطع متوسطه اول و دوم و رشته‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش۲۹۸۶ نفر در ۱۷۱ کلاس جهت تثبیت یادگیری ثبت نام شده‌اند که این دانش آموزان در دروس خود مردود شده‌اند.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های آموزشی ناحیه ۲ زنجان در تابستان امسال، اظهار کرد: در مقطع متوسطه اول و دوم و رشته های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش۲۹۸۶ نفر در ۱۷۱ کلاس جهت تثبیت یادگیری ثبت نام شده اند که این دانش آموزان در دروس خود مردود شده اند.

وی با بیان اینکه برای دانش آموزانی که در دروس خود مردود نشده‌اند اما نیاز به تثبیت یادگیری دارند نیز برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: ۹۶۹ دانش آموز در طرح تثبیت یادگیری ثبت نام کردند.

رئیس ناحیه ۲ آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه در دوره اول ۲۳ پایگاه آموزشی وجود دارد که از بین ۲۳ پایگاه آموزشی ۳ پایگاه روستایی است، ادامه داد: در مقطع متوسطه دوم ۴۴۱ نفر در ۲۴ کلاس سازماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه دوم، مقطع متوسطه دوم که ۳۰ نفر هستند در سه پایگاه تابستانی سازماندهی شده‌اند، افزود: از بین سه پایگاه تابستانی، یک پایگاه روستایی دو پایگاه شهری وجود دارد.

طاهری با بیان اینکه در رشته فنی و حرفه ای ۱۱۰ دانش آموز در هفت کلاس جهت تثبیت یادگیری سازماندهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در رشته فنی و حرفه ای ۵ پایگاه آموزشی تابستانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در مجموعه فنی و حرفه‌ای و متوسطه دوم ۳۱ پایگاه آموزشی فعال هستند، ابراز کرد: این پایگاه‌های تابستانه با ۴۵۲۰ دانش آموز فعالیت می‌کند.

رئیس آموزش و پروش ناحیه ۲ زنجان خاطر نشان کرد: در مقطع ابتدایی ۵۳ پایگاه آموزشی وجود دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر