logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۷۴۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

کشف بیش از ۵۳۹۷ دستگاه ماینر در استان زنجان/ از ابتدای سال در سطح استان ۷۸ دستگاه رمز ارز غیرمجاز شناسایی شده است

کشف-بیش-از-۵۳۹۷-دستگاه-ماینر-در-استان-زنجان-از-ابتدای-سال-در-سطح-استان-۷۸-دستگاه-رمز-ارز-غیرمجاز-شناسایی-شده-است
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: با پایش میزان مصرف برق و همچنین رسیدگی به گزارشات مردمی از آغاز طرح برخورد با ماینر‌های غیر مجاز تعداد ۵ هزار ۳۹۷ دستگاه ماینر تاکنون از ۱۴۶ مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در سطح استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هرگونه استفاده از تعرفه‌های انرژی یارانه‌ای مانند تعرفه خانگی، صنعتی، کشاورزی و تجاری برای استخراج رمز ارز ممنوع است، اظهار داشت: سوء استفاده از برق یارانه‌ای برای استخراج رمز ارز باعث افت کیفیت برق و آسیب رساندن به لوازم الکتریکی همسایگان مانند تلویزیون، یخچال، کولر می‌شود.

وی با بیان اینکه ماینرها به صورت ۲۴ ساعته روشن بوده و مصرف برق بسیار بالایی دارند، افزود: این اقدام خلاف قانون بوده و باعث محدودیت در تامین برق سایر مشترکان در ایام گرم و سرد سال می شود.

مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان با اشاره به اینکه در صورت کشف تخلف تمام ماینرها توسط پلیس توقیف می‌شود، گفت: جریان برق مشترک متخلف قطع شده و جریمه‌های سنگین از متخلف اخذ می‌شود و در نهایت پرونده متخلف به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: با پایش میزان مصرف برق و همچنین رسیدگی به گزارشات مردمی از آغاز طرح برخورد با ماینر‌های غیرمجاز تعداد ۵ هزار ۳۹۷ دستگاه ماینر تاکنون از ۱۴۶ مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در سطح استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

جوادی گفت: از ابتدای سال تاکنون در سطح استان ۷۸ دستگاه رمز ارز شناسایی شده است که این دستگاه‌ها به سبب فعالیت غیر مجاز به مراجع قضایی جهت برخورد معرفی شده‌اند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر