logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۷۴۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس آگاهی در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

افزایش کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان در زنجان

افزایش-کشف-اموال-مسروقه-و-دستگیری-سارقان-در-زنجان
جانشین پلیس آگاهی استان زنجان گفت: شاهد افزایش دستگیری و کشف اموال مسروقه در استان نسبت سال‌های گذشته هستیم.

مجید اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت مقابله با سرقت در استان زنجان، اظهار کرد: وضعیت استان زنجان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس آگاهی استان زنجان، ابراز کرد: شاهد افزایش دستگیری و کشف اموال مسروقه در استان نسبت سال‌های گذشته هستیم.

جانشین پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه با توجه به اینکه وظایف ذاتی پلیس آگاهی مقابله با سرقت است، گشت‌های پلیس آگاهی در استان زنجان راه اندازی شده است، تصریح کرد: در حوزه مقابله با سرقت بهترین راه‌حل دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه است که در این راستا پلیس آگاهی گشت‌های ثابتی را در استان راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به سیستم پلاک خوان گشت پلیس آگاهی، عنوان کرد: این سیستم به صورت خودکار تمام خودروهای در مسیر را شناسایی و پلاک آنها را استعلام می‌کند و در صورت توقیفی بودن خودرو چه از نظر مسروقه بودن و چه از نظر داشتن توقیف به دستور مقام قضایی شناسایی می‌کند.

اسکندری با بیان اینکه بعد از شناسایی خودروی توقیفی این خودرو توسط عوامل پلیس آگاهی توقیف می‌شود، خاطرنشان کرد: میزان کشفیات اموال مسروقه و دستگیری سارقین نسبت به میانگین استانی نسبت به زمان های قبل افزایش پیدا کرده و پیشرفت خوبی دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر