logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۷۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم تاکید کرد؛

لزوم تامین آب کشاورزی پایدار برای طارم/ آمریکا و غرب ضعیف تر از گذشته است

لزوم-تامین-آب-کشاورزی-پایدار-برای-طارم-آمریکا-و-غرب-ضعیف-تر-از-گذشته-است
امام جمعه طارم گفت: مسئولان نسبت به تأمین آب کشاورزی پایدار که مطالبه به حق کشاورزان است اقدام کنند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اوج گیری کرونا در کشور و افزایش مبتلایان، اظهار کرد: تمامی همشهری ها و نمازگزاران خواهشمندیم که رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند و نسبت به امر واکسیناسیون اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به کمبود آب کشاورزی در شهرستان طارم، تاکید کرد: مسئولان نسبت به تأمین آب کشاورزی پایدار که مطالبه به حق کشاورزان است اقدام کنند.
امام جمعه طارم خاطرنشان کرد: حضور مسئولان استانی و کشوری در شهرستان طارم برای حل مشکلات و مطالبات مردم طارم الزامی است.
وی با بیان اینکه هرچه مسئولان با مردم صادق باشند مردم نیز بیشتر و مسئولان اعتماد می کنند، تصریح کرد: پیگیری حل مشکل آب کشاورزی طارم بدون کمک مسئولان استانی و کشوری ممکن نیست.
حجت الاسلام منصوری با اشاره به روز مجادله، عنوان کرد: این روز به عنوان عید غدیر ثانی نام گرفته است و مجادله حجت ولایت امیرالمومنین (ع) است.
وی با اشاره به دیدار روسای جمهور ترکیه و روسیه با رهبر معظم انقلاب و بیانات رهبری، ادامه داد: مهمترین موضوعاتی که رهبری در بیانات خود فرمودند: تاکید بر عملیاتی شدن تفاهم نامه ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در برابر سیاست‌های فریبکارانه غرب و تامین امنیت منطقه را با همگرایی و وحدت تامین کنیم.
امام جمعه طارم با اشاره به دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب و بیانات ایشان، عنوان کرد: رهبری در این دیدار فرمودند: آمریکا و غرب ضعیف تر از گذشته شده است.
وی با بیان اینکه رهبری در دیدار با رئیس جمهور ترکیه فرمودند: اگرچه برخی از دولت ها از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند اما ملتها عمیقاً با این رژه مخالف هستند.
حجت الاسلام با بیان اینکه پیام اصلی سلام فرمانده در کشور و در دنیا و بخصوص در تهران که بیش از 10 کیلومتر طول داشت، افزود: این مهمانی بزرگ یک رزمایش برای آینده است و کاملا مردمی برگزار می شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر