logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۷۴۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

قرار داد ۲۵ ساله استفاده از پساب شهری در شهرک‌صنعتی زنجان منعقد شد

قرار-داد-۲۵-ساله-استفاده-از-پساب-شهری-در-شهرک‌صنعتی-زنجان-منعقد-شد
مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرک صنعتی استان زنجان از آب و فاضلاب مجوز استفاده ۲۶۰ لیتر بر ثانیه از پساب شهری را دریافت کرده‌ و قرارداد ۲۵ ساله استفاده از این پساب منعقد شده است.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه استفاده از پساب شهری در صنایع موجود در شهرک صنعتی در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: ما از آب و فاضلاب استان مجوز استفاده ۲۶۰ لیتر بر ثانیه از پساب شهری را دریافت کرده‌ایم با این حال قرارداد ۲۵ ساله استفاده از این پساب منعقد شده و در همین روز‌های اخیر کار‌های نهایی انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با شرایط آبی موجود در سال‌های آینده باید به سمت استفاده از پساب فاضلاب شهری می‌رفتیم، افزود: از اوایل مهر ماه اقدامات اجرایی انجام خواهد شد.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه ۴۰ لیتر بر ثانیه این پساب شهری به شهرک صنعتی شماره یک اختصاص خواهد یافت، گفت: باقی پساب شهری به شهرک صنعتی شهید شهریاری و شهرک صنعتی نوآوران اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: صنایع بزرگی همچون راشا کاسپین در طرح استفاده از پساب شهری که توسط شهرک صنعتی اجرا می‌شود قرار ندارند و این شرکت به طور مستقل در این زمینه با آب و فاضلاب قرار داد منعقد کرده و پساب را برای استفاده به مجموعه انتقال خواهد داد.

عباسی عنوان کرد: همین اقدام در ابهر نیز در حال انجام بوده و مطالعات آن در دست اقدام است چرا که به دلیل وجود صنایع فولاد و نیاز بالا به آب استفاده از پساب شهری در این شهر نیز جز الزامات است.

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر