logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۷۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ناحیه ۲ آموزش و پرورش زنجان:

کمبود شدید مدرسه در ناحیه ۲/ ۱۹۰۰ دانش آموز در مقطع متوسطه اول از گلشهر و پونک وارد هسته مرکزی شهر می‌شوند

کمبود-شدید-مدرسه-در-ناحیه-۲-۱۹۰۰-دانش-آموز-در-مقطع-متوسطه-اول-از-گلشهر-و-پونک-وارد-هسته-مرکزی-شهر-می‌شوند
رئیس ناحیه ۲ آموزش و پرورش زنجان گفت: یک هزار و ۹۰۰ دانش آموز از منطقه گلشهر و پونک در مقطع متوسطه اول روانه مدارس مرکز شهر می‌شوند.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با یادآوری توزیع تبلت های دانش آموزی در بین دانش‌آموزان در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته بخشی از تبلت های دانش آموزی به دانش آموزان اهدا شد که از آن استفاده کنند و آن تبلت هایی که در ابتدا توزیع شده برای دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز برخی از دانش آموزان به تبلت های دانش آموزی، آموزش و پرورش تبلت های مدرسه را در بین دانش آموزان توزیع کرد، گفت: تبلت های توزیع شده در بین دانش‌آموزان صرفاً جهت استفاده دانش‌آموزان بود و این تبلت ها جزو اموال مدرسه است.
رئیس ناحیه ۲ آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه این تبلت ها برای استفاده عموم دانش آموزان است نه صرفاً استفاده تعداد خاصی از دانش‌آموزان، عنوان کرد: با توجه به نیاز سنجی های انجام شده این تبلت ها در بین برخی از دانش‌آموزان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه این تبلت ها جزو اموال مدرسه هستند در زمانی که مدارس اعلام کنند باید تبلت‌ها تحویل مدرسه شود، عنوان کرد: دانش آموزان باید تبلت های دانش آموزی را تحویل مدارس دهند.
طاهری با بیان اینکه چون تبلت ها جزو اموال مدرسه هستند دانش آموزان باید تبلت ها را سالم تحویل مدرسه دهند، ادامه داد: در زمان نیاز دانش‌آموزان به این تبلت ها دوباره تحویل دانش آموزان می شود.
وی با بیان اینکه متاسفانه در سال های گذشته علیرغم شهرک سازی هایی که در ناحیه ۲ انجام شده مدرسه‌ی خاصی ساخته نشده است، خاطرنشان کرد: در شهرکهای اقماری بخصوص در مقطع متوسطه با کمبود شدید مدرسه مواجه هستیم.
رئیس ناحیه ۲ آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۹۰۰ دانش آموز از منطقه گلشهر و پونک در مقطع متوسطه اول روانه مدارس مرکز شهر می شوند، ادامه داد: این حجم از تردد مشکلاتی را در حوزه ترافیک و همینطور در حوزه سرویس مدارس و ایاب و ذهاب برای دانش آموزان دارد.
وی با بیان اینکه با ساخت مدارسی که در شهرک های اقماری ناحیه ۲ در حال ساخت است مشکل مدارس در سال‌های آینده حل می‌شود، تاکید کرد: اگر برای نهضت ملی مسکن مدارسی ساخته نشود در شهرکهای اقماری به هیچ عنوان نمی‌توان نیاز به مدرسه را تامین کرد و در این حوزه دچار مشکلات فراوانی خواهیم بود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر