logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۷۴۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ایران نمونه بارز در اتحاد اسلامی است/اجلاسیه منطقه‌ای به تقویت وحدت میان مسلمانان کمک می‌کند

-ایران-نمونه-بارز-در-اتحاد-اسلامی-است-اجلاسیه-منطقه‌ای-به-تقویت-وحدت-میان-مسلمانان-کمک-می‌کند
عضو موسسه مجلس اعلای ادیان و مذاهب در عراق، ایران را یکی از کشورهای بارز در اتحاد اسلامی دانست وگفت: انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره) مروج وحدت در جهان بوده و پس از وی نیز آیت‌الله خامنه‌ای ادامه‌دهنده راه و روش بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در جهت حفظ و تقویت وحدت اسلامی در کشور و در سطح منطقه بوده است.

به گزارش موج رسا; 

حجت‌الاسلام سیدعیسی برزنجی در حاشیه اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه دین اسلام کامل‌ترین ادیان الهی و دارای برنامه است اظهار داشت: همه ادیان الهی مردم را به توحید و عدل هدایت کردند و سعادت را برای بشریت به ارمغان آوردند و همه آنها پیام‌آور صلح و دوستی و برنامه زندگی از سوی خداوند متعال بودند.

وی با بیان این مطلب که همه پیامبران هدف واحدی دنبال کردند، تصریح کرد: ایمان و دین توحیدی اسلام افتخار آخرالزمان است و مسلمانان جهان باید در مسیر حراست از دین خدا حرکت کنند.

برزنجی زندگی انسان در دنیا را فضل و بخششی از سوی خداوند متعال دانست و گفت: انسان در این دنیا برای داشتن زندگی خوب با الگو گیری از برنامه و دین الهی می‌تواند زندگی سعادتمندانه داشته باشد.

عضو موسسه مجلس اعلای ادیان و مذاهب در عراق گفت: عمر بزرگترین تمدن‌ها در جهان به ۱۰۰ سال نرسیده است، اما حکومت اسلامی، حکومت ابدی و تنها حکومت ماندگار در جهان است که تا آخرالزمان ادامه دارد.

وی جمهوری اسلامی ایران را یکی از کشورهای بارز و نمونه در اتحاد اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره) مروج وحدت در جهان بوده و پس از وی نیز آیت‌الله خامنه‌ای ادامه‌دهنده راه و روش بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در جهت حفظ و تقویت وحدت اسلامی در کشور و در سطح منطقه بوده است.

به گفته وی، برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی به تقویت وحدت و انسجام میان مسلمانان کمک می‌کند، امید است در آینده نیز شاهد برگزاری این کنگره‌ها در ایران باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی با حضور ۴۰۰ مهمان داخلی و خارجی در سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر