logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۷۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سازندگی سپاه ناحیه زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

آبرسانی به ۹ روستای زنجان در حال انجام است/ ساخت برمک ۱۹ خانه محروم در زنجان

آبرسانی-به-۹-روستای-زنجان-در-حال-انجام-است-ساخت-برمک-۱۹-خانه-محروم-در-زنجان
معاون سازندگی سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اتمام بسیج آبرسانی به ۳۵ روستا، گفت: آبرسانی به ۹ روستای دیگر در حال حاضر در دست اقدام است.

بهرام نجفی درباره گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه های جهادی و سازندگی سپاه ناحیه زنجان، اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در تابستان توسط گروه‌های جهادی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه کلاس های مهارتی در طول تابستان توسط گروه های جهادی برگزار می‌شود، ابراز کرد: این کلاس‌های مهارتی در راستای اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

معاون سازندگی سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه طبق تفاهم نامه هایی که با کمیته امداد، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و... آموزش ها و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه انجام می شود، تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی زندانیان نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های ورزشی توسط گروه های جهادی، خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی به صورت شناسنامه دار در طول تابستان انجام می‌شود.

نجفی با بیان اینکه پخت غذای گرم و توضیح آن در بین جامعه هدف از برنامه های گروه های جهادی در طول تابستان است، ادامه داد: تهیه جهیزیه و کمک جهیزیه برای نیازمندان در دستور کار گروه های جهادی قرار دارد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی مختلفی تحت عنوان طرح هجرت برای تعمیر و ترمیم مدارس سازماندهی شده اند، ابراز کرد: این گروه‌های جهادی در سه بخش زنجانرود قره‌پشتاو و مرکزی فعالیت خواهند کرد.

معاون سازندگی بسیج سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه ۱۹ خانه محروم توسط گروه های جهادی تا به امروز بازسازی و ساخته شده است، تصریح کرد: چهار خانه محروم به صورت کامل توسط گروه های جهادی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ۶ خانه محروم در حال حاضر در دست احداث است، عنوان کرد: با توجه به اتمام بسیج آبرسانی به ۳۵ روستا، آبرسانی به ۹ روستای دیگر در حال حاضر در دست اقدام است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر