logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۷۴۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار زنجان:

پروژه سبزه میدان نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

پروژه-سبزه-میدان-نیازمند-۲۵۰-میلیارد-تومان-اعتبار-است
شهردار زنجان گفت: پروژه سبزه‌میدان با برآورد مالی امروز اعتباری قریب به ۲۵۰ میلیارد تومان را می‌طلبد، با این وجود در مدیریت شهری ما هیچ نقطه‌ مغفولی وجود ندارد.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر هر فرد با مجازی شدن رسانه برای خود یک رسانه شده است، اما در گذشته اطلاع‌رسانی در فضای محدودی انجام می‌شد با این حال اطلاع‌رسانی در فضای مجازی بسیار گسترده شده است.

وی با بیان اینکه هر کس می‌تواند به راحتی با یک گوشی موبایل و با یک مطلب؛ یک موضوع را ۱۸۰ درجه متفاوت‌تر از واقعیت جلوه دهد، افزود: با این شرایط نمی‌توانیم در این فضا در مدیریت شهری رضایت ۱۰۰ درصدی را از مردم داشته باشیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه نهضت آسفالت زنجان در کشور مشهور شده است گفت: باید ذکر کرد صحبت از حجم کار نیست، بلکه صحبت از فعالیت نسبت به مساحت موجود است با این وجود ما هیچ وقت نمیتوانیم در کلیات مطلب یک اطلاع‌رسانی درست از مدیریت شهری برسیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها با تحقیق و بررسی، موضوع را به درستی به اطلاع شهروندان می‌رسانند، عنوان کرد: از رسانه‌ها نیز درخواست داریم مطالب را به درستی به مردم القا کنند.

وی با بیان اینکه در شهر زنجان نسبت به گذشته فضای سبز بیشتری ایجاد شده است ابراز داشت: امسال سمپاشی فضای سبز به موقع انجام شد چراکه به صورت منحصر به فرد کار‌ها شروع شد و قبل از شروع آفت درختان نیز سمپاشی شدند.

شهردار زنجان با اشاره به سختی مدیریت کف‌سازی بازار عنوان کرد: نزدیک به ۴۰ سال بود که کف بازار بدون هیچ اصلاحی دست نخورده باقی مانده بود و شرایط اسفبار، اما شهرداری توانست با قطعه‌بندی و مدت کوتاه کف‌سازی بازار را با همکاری اصناف و مغازه‌داران مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه فاز جنوبی پروژه سبزه میدان در سال جاری افتتاح خواهد شد، گفت: در حال حاضر قرارداد برخی فازهای پروژه‌ به صورت بلاتکلیف مانده و سد راه پروژه سبزه میدان شده است که باید حل شده و تعیین تکلیف شوند.

فیروزفر با بیان اینکه تا زمانی که قرارداد ذوب برف به پایان نرسیده است، کف‌سازی پروژه سبزه‌میدان انجام نمی‌شود، یادآور شد: این پروژه با برآورد مالی امروز اعتباری قریب به ۲۵۰ میلیارد تومان را می‌طلبد، با این وجود در مدیریت شهری ما هیچ نقطه‌ای مغفول وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قرارگاه خدمات شهری یک روز در میان برگزار می‌شود، گفت: از امروز یک قرارگاه در مورد مناطق محروم آغاز شده و اولین نقطه کوی وحدت است. با این وجود هر روز جلساتی با قرارگاه‌های عمرانی خدمات شهری برگزار می شود و پیگیری مشکلات هستیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه موفقیت مدیریت شهری در برون سپاری خواهد بود، یادآور شد: بنابراین تمام خدمات شهری و برون سپاری خواهد شد و شهرداری مدیریت خواهد کرد که در مرحله اول سه پارک شهرداری به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

فیروز‌فر در ارتباط با پارک هاشمی نژاد گفت: این قرارداد از طرف شهرداری با مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان امضا شده و منتظر امضا از طرف قرارداد خاتم الانبیا هستیم./ب  ‌

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر