logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۷۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در دیدار معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مطرح شد؛

سپاه همواره از توسعه ورزش حمایت کرده است/ حضور ۷۸۰ تیم در مسابقات جام پرچم

سپاه-همواره-از-توسعه-ورزش-حمایت-کرده-است-حضور-۷۸۰-تیم-در-مسابقات-جام-پرچم
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه استان با 55 سالن ورزشی و 20 سالن در حال احداث همواره از توسعه ورزش حمایت کرده و از این پس نیز خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان در دیدار با معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و هیات همراه با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگ و ناگسستنی با ورزش و جوانان داریم اظهار داشت: پایگاه های مقاومت ظرفیت های بسیار عظیمی هستند که باید از آن ها بهره ببریم.

وی با بیان اینکه جوان امروز مشتاق برنامه های ورزشی و تفریح است اظهار داشت: سپاه استان با 55 سالن ورزشی و 20 سالن در حال احداث همواره از توسعه ورزش حمایت کرده و از این پس نیز خواهد کرد. 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه موضوعات مختلف به صورت خاص باید در جلسات تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد اظهار داشت: سپاه استان حمایت همه جانبه خود در حد توان را از همه برنامه ها اعلام می دارد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در دیدار با فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه هرجا سپاه مشارکت کرده است شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم خواستار همکاری و مشارکت بیش ار پیش سپاه استان در برگزاری برنامه های ورزشی و اختصاص سالن ها و اماکن و زیر ساخت ها برای توسعه ورزش استان شد. 
دکتر سینا کلهر با بیان اینکه رویکرد دولت در تمامی بخش ها تحولی است و سپاه و بسیج همواره پای کار تحول و پیشرفت در کشور بوده است تصریح کرد: ورزش یک امر فرا بخشی است و آحاد جامعه اعم از کارمند، نظامی، دانشجو، دانش آموز، مادران، پدران، فرزندان و.. را نیاز به ورزش و تحرک دارند و باید همه دستگاه ها با مشارکت یکدیگر زمینه و بستر کاهش کم تحرکی را ایجاد کنند. 
وی در ادامه همچنین خواستار حمایت سپاه و بسیج استان از مسابقات جام ملی پرچم شد و افزود: بیش از 780 تیم و 9000 نفر در این رقابت ها شرکت کرده اند که نحوه برگزاری این مسابقات آینده ی ورزش را رقم خواهد زد و از این ظرفیت عظیم استفاده های اجتماعی و فرهنگی بسیاری می توان کرد. 
کلهر با اشاره به هزینه بالای برگزاری مسابقات خواستار طیف حمایتی سپاه و دیگر دستگاه ها از حداقلی تا حداکثری شد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: اگر با برنامه ای مشترک از چهره های ورزشی اخلاق مدار تجلیل شود الگوهای جوانان به مرتب از سطوح اخلاقی بالتری برخوردار خواهند بود چرا که یکی از الگوهای جوانان امروزی ورزشکاران هستند و این حمایت یک حرکت فرهنگی را نیز پی ریزی خواهد کرد.
//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر