logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۷۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ماجرای تاریخی اتوبوس و یک خطای فاحش

ماجرای-تاریخی-اتوبوس-و-یک-خطای-فاحش
درباره حجاب زنان ایرانی ۲گروه گرفتار خطای فاحشند؛ براندازها و ساده‌دلان داخلی.

به گزارش موج رسا; محسن مهدیان طی یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت : ماجرا را از روی فیلم مرور کنیم.

دختر نوجوان و محجبه، به کشف حجاب در اتوبوس اعتراض می‌کند و تذکر لسانی می‌دهد. طرف مقابل با فحاشی و هتاکی وی را از اتوبوس بیرون می‌اندازد. بعد هم فیلم گرفته و منتشر می‌کند. بقیه مردم نیز در حجاب متنوع در حیرت هستند. جمله آخر را داشته باشید؛ حرف اصلی همین‌جاست.

و اما پس از فیلم؛

چند روز بعد فرد هتاک دستگیر شده و مشخص می‌شود، عامل و مرتبط مسیح علی‌نژاد، خبرنگار فراری و کارمند حقوق‌بگیر سفارت آمریکاست.

سالومه مجری شبکه انگلیسی من‌وتو نیز تلفن و آدرس خانواده دختر نوجوان را از عوامل داخلی گرفته و در تماس تلفنی آنها را تهدید می‌کند و بعد هم این بی‌شرمی را با افتخار در توییتر گزارش

می‌کند.

به‌نظر توضیح بیشتر لازم نیست.

ماجرای اتوبوس تاریخی شد، چون نشان داد که حجاب بهانه است. همان‌ها که با تحریم‌های اقتصادی سفره مردم را تنگ کردند، همان تروریست‌های آدمکش، همان‌ها که پمپ بنزین آتش زدند و مسجد ویران کردند همان‌ها پروژه کشف حجاب را پیش می‌برند.

مسیح علی‌نژاد می‌گوید کشف حجاب پلی برای براندازی حکومت است.

از موضوع حجاب عبور کنید. حتی بحث‌های دامنه‌دار حجاب اختیاری و اجباری و غیره و ذالک. مسئله این نیست. پروژه چهارشنبه‌های سفید و سیاه پروژه امنیتی است نه فرهنگی.

دختر نوجوان هتک شد تا برای عده‌ای که هنوز چشم و ذهن‌شان بسته است مسئله روشن شود. متوجه شوند اصل و فرع چیست.

و اما خطای فاحش؛

درباره حجاب زنان ایرانی ۲گروه گرفتار خطای فاحشند؛ براندازها و ساده‌دلان داخلی.

وجه مشترک هردو گروه اینست که تصور می‌کنند، حجاب عرفی در ایران یا همان شل‌حجاب‌ها، مخالف فرهنگ و اسلام و حکومت‌اند.

براندازهای جاهل با این تصور فکر می‌کنند در ایران ارتش گسترده‌ای دارند که حاضرند مقابل اسلام و ایران بایستند. برای همین اقدام به اعزام مزدور میان مردم می‌کنند تا با کشف حجاب دیگران را تهییج کنند.

دسته دوم ساده‌دلان غافلی‌ هستند که فکر می‌کنند مردم از دین زده شده‌اند و حاضر نیستند حجاب داشته باشند و هر روز به زبان‌های مختلف می‌گویند: «آی حکومت چه نشسته‌اید که مردم دیگر رویگردان حجاب‌اند و تا دیر نشده کوتاه بیایید.»

خطای فاحش کجاست؟

مردم ما با هر سطحی از حجاب، خود را محجبه می‌دانند. حتی آنها که عرفا شل‌حجاب هستند، خود را محجبه می‌دانند و پایبند به دین. بی‌حجابی در ایران ناشی از سبک زندگی است نه بی‌عفتی و بی‌حیایی.

به همین دلیل است که بدحجابی هرچند خطاست اما همین جمعیت، همیشه پای انقلاب هستند و اسلام.

اینها مردمند. همان جماعت حیرت‌زده اتوبوس.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر