logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۷۳۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
رئیس حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا:

دشمنان به دنبال هجوم به اعتقادات ملت بزرگ ایران هستند/ اولویت حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، حفظ سلامت و صیانت از مجموعه دستگاه قضاء است

دشمنان-به-دنبال-هجوم-به-اعتقادات-ملت-بزرگ-ایران-هستند-اولویت-حفاظت-و-اطلاعات-قوه-قضاییه،-حفظ-سلامت-و-صیانت-از-مجموعه-دستگاه-قضاء-است
رئیس حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا گفت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه به نقطه ای رسیده است که دشمنان نظام این اقتدار و جایگاه نظام مقدس را بر نمی تابند، به همین خاطر به دنبال ایجاد اختلاف میان مدیران نظام، فاصله انداختن بین مردم و مسئولین و هجوم به اعتقادات ملت بزرگ ایران هستند، لیکن در این مورد هم به فضل الهی، و با رهبری حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری ملت به جایی نخواهند رسید.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در آیین تکریم ومعارفه رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان زنجان که روز شنبه25 تیرماه با حضور مقامات قضایی، اجرایی، جامعه اطلاعاتی استان  و فرماندهان نظامی و انتظامی و قضات و کارکنان دادگستری برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، اظهار کرد : واقعه غدیر خم در واقع استمرار کمال بعثت انبیاء الهی، مظهر تکامل خلقت و اوج تمدن بشریت بود، در غدیر خم، نقاب نفاق ها برداشته شد و موجب شد کینه چندین ساله گذشته منافقین بروز و ظهور کند و نتیجه این خودنمایی در ثقیفه نمایان شد.

وی با بیان اینکه در روز غدیر و پس از اجرای فرمان خداوند متعال، امیرالمومنین علی علیه السلام آبروی اسلام و بشریت شد، ادامه داد: امروز اثبات شده است که هر جامعه متمدن و غیر متمدن به ولایت نیاز دارد و هر انسان وارسته برای زندگی در جامعه، جلوگیری از انحراف و رسیدن به سعادت، بایستی به ولایت روی آورد و به امام متقیان حضرت علی علیه السلام و اولاد معصومینش تمسک جوید.

رئیس حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا با اشاره به اینکه موضوع ارتجاع و برگشت به غیر واقعیت، در گذشته در جهت به انحراف کشاندن هم پیمانان برای دوری از حق و حقیقت در دستور کار دشمنان و هم پیمانشان بود، تصریح کرد: هر چند امروز هم ارائه مشاوره های خیانت بار به دشمنان و استکبار برای ضربه زدن به نظام از سوی خائنین داخل کشور در دستور کار قرار دارد، اما به فضل الهی وبصیرت مردم به قطع یقین کاری از پیش نخواهند برد.

عبداللهی بیان کرد: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه به نقطه ای رسیده است که دشمنان نظام این اقتدار و جایگاه نظام مقدس را بر نمی تابند، به همین خاطر به دنبال ایجاد اختلاف میان مدیران نظام، فاصله انداختن بین مردم و مسئولین و هجوم به اعتقادات ملت بزرگ ایران هستند، لیکن در این مورد هم به فضل الهی، و با رهبری حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری ملت به جایی نخواهند رسید.

وی با اشاره به جلسه دیدار مقام معظم رهبری با رئیس و مسئولان قوه قضاییه در هفتم تیرماه و تاکید ایشان بر ایجاد امنیت روانی جامعه از سوی دستگاه قضا خاطر نشان کرد: باید در همه حال پیروی از منویات ولایت فقیه که برگرفته از پیام غدیر خم است، مورد اهتمام قرار گیرد و با الگو گیری از امام متقیان در پیاده سازی عدالت، پیشگیری از اطاله دادرسی، صدور احکام متقن، توجه به نقطه نظرات کارشناسان و انضباط اداری برای ایجاد امنیت روانی در جامعه تلاش کنیم.

این مقام عالی دستگاه قضا با تأکید بر اینکه اولویت حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، حفظ سلامت و صیانت از مجموعه دستگاه قضاء است، گفت : صیانت از جایگاه دستگاه قضا و پیشگیری از نفوذ افراد با نگاه های حرام  و منحرف به مجموعه، با قوّت در دستور کار مجموعه حفاظت و اطلاعات قرار دارد.

وی با تقدیر از اقدامات دادگستری استان زنجان در اجرای برنامه های ابلاغی قوه قضاییه، اظهار کرد: از جمله این برنامه ها راه اندازی سامانه کنترل مراجعین در استان زنجان است که در تمامی حوزه های قضایی  به صورت آزمایشی اجرا گردید و بسیار موثر و نتیجه بخش بود.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه دانش و معلومات قضایی و حقوقی قضات زنجان در سطح بسیار خوبی قرار دارد، ادامه داد: وظیفه اولیه و ذاتی قضات در امر دادرسی عدم نگاه تبعیض آمیز نسبت به طرفین پرونده و پرهیز از بد اخلاقی با مراجعین است که انتظار داریم این امر مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد.

عبداللهی در ادامه با ابلاغ سلام و تشکر ریاست محترم قوه قضاییه به مردم استان زنجان و همکاران دادگستری استان، خاطر نشان کرد: خواسته رئیس محترم قوه قضاییه از مسئولان و قضات دادگستری های سراسر کشور ارتباط تنگاتنگ با مردم، رایگان کردن برخی دادرسی ها، هوشمند سازی و استفاده از فن آوری های نوین در امر دادرسی است که باید در راستای طرح تحوّل قوه قضائیه به سرعت در این مسیر گام برداشت.

وجود حفاظت اطلاعات در دادگستری یک تهدید نیست

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم ومعارفه رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان زنجان که با حضور مقامات قضایی، اجرایی، جامعه اطلاعاتی استان  و فرماندهان نظامی و انتظامی و قضات و کارکنان دادگستری برگزار شد، ضمن تبریک  عید غدیر خم ابراز کرد: در جامعه امروز حلقه مفقوده ما پیام غدیر است و اگر این امر را جدی می گرفتیم روزگار مان این نبود و مشکلات جامعه ما منشأ انحراف و فاصله گرفتن از غدیر خم است.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه برای دستیابی به یک توسعه پایدار نیازمند نظارت هستیم، ادامه داد: حفاظت اطلاعات در دادگستری استان  یک تهدید نیست، بلکه کمک به کار مدیریتی برای انجام بهینه برنامه ها و صیانت از جایگاه دستگاه قضا است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با تقدیر از زحمات و تلاشهای بهروز عباسی در مدت تصدی مسئولیت خطیر حفاظت اطلاعات دادگستری استان زنجان  با تأکید بر اینکه رویکرد حفاظت اطلاعات پیشگیری و صیانتی است، اظهار کرد : شناسایی گلوگاههای انحرافی و دلالان سود جو برای ایجاد انحراف در مجموعه دستگاه قضایی است که توجه به این مقوله مورد اهتمام است.

در پایان این مراسم از زحمات بهروز عباسی رئیس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تقدیر و طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین قادر احمدی به عنوان رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان زنجان معرفی گردید.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر