logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۷۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

مشترکان کم مصرف برق پاداش می‌گیرند/ با افزایش دمای هوا رکورد مصرف برق در زنجان شکسته می‌شود

مشترکان-کم-مصرف-برق-پاداش-می‌گیرند-با-افزایش-دمای-هوا-رکورد-مصرف-برق-در-زنجان-شکسته-می‌شود
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه تاکنون، وضعیت همکاری صنایع و کشاورزان مطلوب بوده است، گفت: در صورت ادامه همکاری مشترکین به ویژه مشترکین تجاری و خانگی احتمال خاموشی وجود نخواهد داشت و مشترکانی که صرفه‌جویی کنند پاداش خواهند گرفت.

مجید حسینخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از امروز گرمترین هفته تابستان امسال آغاز می‌شود، اظهار داشت: مشترکان با صرفه‌جویی مصرف برق در خانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بابت هر کیلووات ساعت ۵ هزار ریال پاداش دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون، وضعیت همکاری صنایع و کشاورزان مطلوب بوده است، افزود: در صورت ادامه همکاری مشترکین به ویژه مشترکین تجاری و خانگی احتمال خاموشی وجود نخواهد داشت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با توجه به افزایش جدی دمای کشور ضرورت دارد کلیه مشترکین همکاری را با اهتمام بیشتری ادامه دهند، بنابراین باید تمام اجزا بکار گرفته شود و از کلیه پتانسیل‌ها بیشترین بهره برای مدیریت مصرف استفاده شود تا احتمال خاموشی‌های اضطراری به حداقل ممکن برسد.

وی خاطر نشان کرد: دولت در تمام بخش‌ها برنامه‌ریزی جدی در مصرف برق دارد و در این راستا بیشترین فشار و سخت‌گیری را به خود دارد چرا که مسئول و متعهد است که بتواند کمبود برق را به هر نحو ممکن مدیریت کند.

حسینخانی با بیان اینکه برخی خدمات شرکت برق در قالب اپلیکیشن برق من ارائه می‌شود، خاطر‌نشان کرد: با وارد شدن به این سامانه مشخص می‌شود که هر مشترک چه میزان پاداش دریافت خواهد کرد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر