logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۷۳۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با حضور در دفتر پایگاه خبری موج رسا عنوان کرد؛

اعزام متمرکز دانشجویان به راهپیمایی اربعین/ ۴ برنامه آموزشی استانی و کشوری برای دانشجویان زنجانی برگزار می‌شود+ فیلم

اعزام-متمرکز-دانشجویان-به-راهپیمایی-اربعین-۴-برنامه-آموزشی-استانی-و-کشوری-برای-دانشجویان-زنجانی-برگزار-می‌شود+-فیلم
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه امسال دانشجویان استان زنجان به صورت متمرکز به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شوند، گفت: پیگیری ارائه تسهیلات به دانشجویان جهت حضور در بزرگترین رزمایش شیعیان جهان در حال انجام است.

حسین محمدی با حضور در پایگاه خبری موج رسا; با اشاره به برنامه های تابستانی بسیج دانشجویی استان زنجان، اظهار کرد: ۴ برنامه آموزشی برای ایام تابستان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از بین ۴ برنامه آموزشی دو برنامه به صورت کشوری برگزار می شود، تصریح کرد: دوره های آموزشی طرح ولایت با عنوان آموزش مبانی اعتقادی و دینی در مشهد با حضور ۵۰ دانشجویی زنجانی و دوره اسلام ناب با عنوان مبانی دینی با نگاه امامین انقلاب به صورت کشوری برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره استانی خط امام با حضور بیش از ۱۴۰ دانشجو، تصریح کرد: این کارگاه به مدت ۷ روز و به صورت کارگاهی و رویدادی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی در خصوص جهاد تبیین، عنوان کرد: امیدآفرینی در جامعه یکی از کارهایی است که در حوزه جهاد تبیین باید انجام دهیم.

محمدی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های امیدآفرینی آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: سلسله اردوهایی جهت آشنایی دانشجویان با دستاوردهای انقلاب اسلامی با عنوان راهیان پیشرفت از تابستان امسال تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در سال گذشته؛ ادامه داد: در سال قبل دانشجویان استان زنجان از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی در خلیج فارس بازدید کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه مواجهه با پدیده ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب ایجاد انگیزه و امید آفرینی در بین دانشجویان شده است، افزود: برنامه‌ریزی شده است دانشجویان استان زنجان در طول تابستان از دستاوردهای علمی، نظامی و فناوری انقلاب اسلامی بازدید کنند.

وی با بیان اینکه برنامه سه‌شنبه‌های صنعت به مدت هفت ماه است که در بسیج دانشجویی استان زنجان برگزار می‌شود، ابراز کرد: سه‌شنبه هرهفته مراکز تولیدی و صنعتی در کلینیک صنعت بسیج دانشجویی استان حاضر و معضلات و مشکلات خود را اعلام می‌کنند.

محمدی با اشاره به احصا و دسته‌بندی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان، تصریح کرد: مشکلات و نیازمندی‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان به رئیس کمیسیون صنعت مجلس اعلام شده است و پیگیری حل این مشکلات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امسال دانشجویان استان زنجان به صورت متمرکز به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: پیگیری ارائه تسهیلات به دانشجویان جهت حضور در بزرگترین رزمایش شیعیان جهان در حال انجام است.

مشروح مصاحبه را در فیلم ببینید.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر