logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۷۳۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

توزیع 300 بسته معیشتی توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان آغاز شد

توزیع-300-بسته-معیشتی-توسط-جمعیت-هلال-احمر-استان-زنجان-آغاز-شد-
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع 300 بسته معیشتی در قالب طرح "پویش هلال رحمت" توسط هلال احمر در سطح این استان آغاز شد.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان زنجان سید قاسم موسوی امروز در آیین توزیع بسته‌های معیشتی اظهار داشت: بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار استان زنجان در قالب پویش "هلال رحمت " توسط اعضا و داوطلبان از محل کمک‌های خیرین، نیکوکاران و جمعیت هلال احمر بسته‌بندی و تهیه شده است.

وی افزود: امروز در حال ارسال این بسته‌های غذایی به خانواده‌های نیازمند در شهرستان‌های استان هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه میلیارد ریال ارزش بسته معیشتی طرح پویش هلال رحمت می‌باشد که توسط خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر تهیه شده است.

وی عنوان کرد: امروز و همزمان با دهه امامت و ولایت سومین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی در سال جاری را انجام می‌دهیم که مرحله نخست آن در عید نوروز و مرحله دوم میز در ماه مبارک رمضان محقق شد.

موسوی تصریح کرد: مرحله چهارم از توزیع بسته های معیشتی در قالب طرح" نذر آب" با همت خیرین و نیکوکاران استان زنجان در تابستان امسال در روستاهای محروم که دچار تنش آبی هستند، توزیع خواهد شد.

وی گفت: توزیع بسته‌های معیشتی با هدف كمک به اقشار کم بضاعت، ترويج فعاليت های خيرخواهانه و عام المنفعه انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: بسته‌های معیشتی که امروز توزیع آن آغاز شده، شامل برنج 10 کیلویی، چای خشک، سویا، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، قند، شکر و روغن مایع پخت و پز است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر