logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۷۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

لزوم هوشمند شدن نظارت ها بر بازار/ قوانین دست و پاگیر در حوزه اقتصادی اصلاح شود

لزوم-هوشمند-شدن-نظارت-ها-بر-بازار-قوانین-دست-و-پاگیر-در-حوزه-اقتصادی-اصلاح-شود
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به لزوم اصلاح و یا حذف قوانین دست و پا گیری که مشکلات زیادی را در حوزه اقتصادی ایجاد می‌کنند، گفت: حقوقدانان و اصناف در این راستا پیشنهادات خود به دولت و مجلس اعلام کنند تا قوانین اصلاح شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در قرارگاه شهید امانی که با حضور مسئول بسیج اصناف کشور برگزار شد، اظهار کرد: اصناف و بازار زنجان سابقه درخشانی از دوران انقلاب، دفاع مقدس، خاموش کردن فتنه‌ها، حمایت از نظام و ولی فقیه دارد و در پشتیبانی از نظام اسلامی و ولی فقیه زبانزد است.

وی با بیان اینکه آرامش و خوبی در بین اصناف حاکم است، ابراز کرد: البته برخی انتقادات و پیشنهاداتی دارند که این امر طبیعی و لازمه کار است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به لزوم اصلاح و یا حذف قوانین دست و پا گیری که مشکلات زیادی را در حوزه اقتصادی ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: حقوقدانان و اصناف در این راستا پیشنهادات خود به دولت و مجلس اعلام کنند تا قوانین اصلاح شود.
وی با اشاره به تعداد کم ناظرانی که در استان زنجان فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: ۴۳ هزار واحد صنفی بزرگ و کوچک در استان زنجان وجود دارد.
سردار کرمی با اشاره به نقاط ضعف و قوت بازرسی های انجام شده در سطح استان، ادامه داد: تشدید نظارت‌ها در برخی از بازه زمانی و یا کاهش نظارت و کنترل در بازار در بازه زمانی دیگر یکی از مشکلات بازرسی و کنترل بازار در استان زنجان است.
وی با تاکید بر لزوم هوشمند شدن نظارت و کنترل بازار، افزود: معتقد هستم که نظارت‌ها باید هوشمند شود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره اجرای طرح جدید نان در استان زنجان، تصریح کرد: در این راستا مسئولان استانی، اصناف و مردم همکاری خوبی داشتند و آبروداری کردند و این یک درخشش برای مردم زنجان بود.
وی با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها از جمله روغن خوراکی، عنوان کرد: باید در مرکز به صورت تخصصی قبل از افزایش قیمت ها هماهنگی و مطالعات لازم انجام می شد تا این مسئله مدیریت شود.
سردار کرمی با بیان اینکه بسیج در هر صحنه‌ای که لازم بوده در صحنه حاضر شده و به دولت و مردم کمک کرده است، ادامه داد: بسیج همیشه به نفع مردم در کنار دستگاه ها بوده و کمک کرده است و همیشه به دنبال احترام و تکریم مردم بوده.
وی خاطرنشان کرد: در استان زنجان فضای خوبی بین مسئولین اصناف و مردم حاکم است و همه از یک خانواده هستیم و با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر