logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۷۳۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر توزیع برق شهرستان طارم:

پروژه جهادی رفع ضعف ولتاژ شهرستان طارم انجام شد

پروژه-جهادی-رفع-ضعف-ولتاژ-شهرستان-طارم-انجام-شد-
پروژه رفع ضعف ولتاژ روستاهای ایچ، رزه‌بند، هزاررود سفلی و هزاررود علیا به همت توزیع برق شهرستان طارم اجرا و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا تهمک، با اعلام این‌که پروژه رفع ضعف ولتاژ روستاهای طارم در راستای ارائه برق پایدار به اهالی این شهرستان انجام شد گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران و مساعدت‌های مدیریت توزیع برق استان این پروژه‌ها به سرانجام رسید.

وی افزود: شهرستان طارم به سبب برخورداری از شرایط ویژه آب‌وهوایی ویژه، قطب کشاورزی کشور محسوب می‌شود، برق به عنوان زیرساخت اصلی توسعه کشاورزی در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است و بیش از 53درصد از برق توزیع شده در شهرستان طارم در بخش مولد کشاورزی مصرف می‌شود، خوشبختانه با تلاش همکاران شناسایی کاستی‌ها و رفع نواقص تامین برق در این شهرستان انجام شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان طارم از احداث 2 پست جدید در شهر آب‌بر خبر داد و گفت: احداث 5پست جدید دیگر نیز در شهرهای آب‌بر و چورزق در دست اقدام است که با بهره‌برداری از این پست‌ها شبکه توزیع این مناطق نیز تقویت می‌شود.

وی عنوان کرد: اجرای پروژه تبدیل سیم‌های مسی فرسوده به کابل خودنگهدار جدید در روستاهای قاضی بلاغی، کلتان، جزلاندشت، هزاررود علیا، عزیز آباد، گیلانکشه، کهریز خرم‌آباد، انذر جدید، دهنه، تشویر، زهترآباد، ده‌بهار، گوهر، الزین و بخشی از شهر آب‌بر از دیگر اقدامات مدیریت توزیع برق شهرستان طارم است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر