logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۷۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد؛

پویش مردمی نذر قربانی با مبلغ دلخواه اجرا می‌شود/ برپایی 238پایگاه جمع‌آوری نذورات عید سعید قربان در استان زنجان

پویش-مردمی-نذر-قربانی-با-مبلغ-دلخواه-اجرا-می‌شود-برپایی-238پایگاه-جمع‌آوری-نذورات-عید-سعید-قربان-در-استان-زنجان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در آستانه عید سعید قربان از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری نذورات قربانی خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، روح‌اله صالحی اظهار داشت: پویش مردمی نذر قربانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان و فراهم کردن زمینه مشارکت خیّران زنجانی در کارهای خیرخواهانه برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های اصلی کمیته امداد است.

وی افزود: در همین راستا پویش نذر قربانی به منظور جمع‌آوری نذورات قربانی با برنامه‌ریزی این نهاد در استان زنجان نیز اجرا      می‌شود.

صالحی خاطرنشان کرد: این نهاد هر ساله در آستانه عید سعید قربان، بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در اجرای پویش نذر قربانی را فراهم می‌آورد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: ترویج و توسعه سنت حسنه قربانی از برنامه‌های مهم این نهاد بوده و در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت خیّران و نیکوکاران در عید سعید قربان برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت و بهره‌مندی آنان از برکات معنوی این ایام اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در قالب پویش خیرخواهانه نذر قربانی، خیّران زنجانی می‌توانند با هر میزان از توانایی در این پویش مشارکت کرده و سهمی در  اجرای این پویش و خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در این بخش داشته باشند.

صالحی با بیان اینکه نذورات خیّران نیک‌اندیش بین مددجویان تحت حمایت با اولویت فرزندان ایتام، بیماران صعب‌العلاج، سالمندان و زنان سرپرست خانوار توزیع می‌شود، ادامه داد: هم‌استانی‌ها می‌توانند از طریق کد دستوری 024#*8877* و شماره تلفن نیکوکاری 33116 به‌صورت غیرحضوری و یا از طریق دفاتر 14 گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری در پویش نذر قربانی مشارکت کنند.

*‌ برپایی 238پایگاه جمع‌آوری نذورات عید سعید قربان در استان زنجان

حجت‌الاسلام احمد جباری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان نیز گفت: به منظور ساماندهی، جمع‌آوری و توزیع نذورات عید سعید قربان 238 پایگاه برای جمع‌آوری نذورات هم‌استانی‌های خیّر در استان زنجان برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام جباری با اعلام این خبر افزود: مردم خیّر و نیکوکار استان در مناسبت‌های مختلف از جمله اعیاد سعید قربان و غدیر با ذبح قربانی و کمک به نیازمندان، صحنه‌های زیبایی از انفاق، ایثار و احسان خلق می‌کنند.

وی از آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و اظهار داشت: تمام دفاتر کمیته امداد و 140 مرکز نیکوکاری در سطح استان، مساجد و پایگاه‌های روستاییِ شورای زکات این نهاد در روز عید سعید قربان  آماده جمع‌آوری دام زنده، گوشت نذری و وجوه نقدی جهت توزیع بین نیازمندان هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به نحوه توزیع نذورات جمع‌آوری‌شده خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری، هیات امنای مساجد و دفاتر این نهاد با نیازسنجی انجام‌گرفته و با اولویت‌بندی نیازمندان در هر محله، اقدام به توزیع نذورات در همان روز عید سعید قربان می‌کنند و مبالغ نقدی نیز به حساب سرپرستان خانوارهای نیازمند واریز می‌شود.

حجت‌الاسلام جباری ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار استان با برنامه‌های این نهاد و با اشاره به روش‌های مشارکت در این طرح افزود: خیّران نیک‌اندیش از طریق مراجعه به دفاتر 14 گانه و مراکز نیکوکاری این نهاد در سطح استان به‌صورت حضوری و یا از طریق کد دستوری #024*8877* و شماره تلفن نیکوکاری 33116 و یا شماره کارت 6037997950030420 در کمک به نیازمندان سهیم شوند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر