logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۷۲۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
صدای خواننده اصلاح طلب شواری شهر سابق هم درآمد؛

مختاباد: روحانی به هنرمندان بی توجهی کرد/ فقط در طول سال يک افطاری با هنرمندان مي‌خورد

مختاباد:-روحانی-به-هنرمندان-بی-توجهی-کرد-فقط-در-طول-سال-يک-افطاری-با-هنرمندان-مي‌خورد
آقاي روحاني به اندازه‌اي گرفتاري و دلمشغولي داشت که تنها کاري که در طول هشت سال انجام داد اين بود که در طول سال يک افطاري با هنرمندان مي‌خورد.

به گزارش موج رسا; عبدالحسین مختاباد، خواننده موسیقی سنتی که در سال ۹۲ در لیست اصلاح‌طلبان قرار گرفت و به شورای شهر تهران راه یافت، در گفتگو با روزنامه آرمان گفته است: «دولت از ابتداي شکل گيري تاکنون برنامه‌اي چنداني براي مسائل فرهنگي و اجتماعي ارائه نداده است و همه انرژي و وقت خود را صرف مسائل اقتصادي کرده است. اين وضعيت تنها در مورد دولت سيزدهم نيز وجود ندارد و درباره بقيه دولت‌ها نيز وجود داشته است. در طول چهل سال گذشته اگر به بودجه‌هاي فرهنگي کشور نگاه کنيم متوجه مي‌شويم که در اين زمينه با چالش‌هاي جدي مواجه هستيم. براساس آمارهايي که من در اختيار دارد سهم هر ايراني از فضاي فرهنگي مانند سالن‌ها و مراکز فرهنگي تنها يک تا دو سانتيمتر بوده است. اين وضعيت درباره فضاي ورزشي نيز تا حدودي وجود دارد اما نسبت به مراکز فرهنگي وضعيت بهتري دارند».

مختاباد که جزو حامیان روحانی محسوب می شد، همچنین از بی توجهی رئیس جمهور سابق به هنرمندان انتقاد کرد و گفت: «آقاي روحاني به اندازه‌اي گرفتاري و دلمشغولي داشت که تنها کاري که در طول هشت سال انجام داد اين بود که در طول سال يک افطاري با هنرمندان مي‌خورد. واقعيت اين است که دولت روحاني نيز در اين زمينه اقدام مناسبي انجام نداد. واقعيت ماجرا اين است که برخي که در مراکز تصميم گيري براي هنر وجود دارند با هنر مشکل دارند. براي اين عده نيز تفاوتي نمي‌کند که چه کسي رئيس‌جمهور باشد. براي اين عده تفاوتي بين خاتمي، احمدي نژاد، روحاني و رئيسي وجود ندارد. تنها اتفاقي که رخ مي‌دهد اين است که در ايام انتخابات هنرمندان را در ستادهاي انتخاباتي به کار مي‌گيرند تا رأي بيشتري به دست بياورند».

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر