logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۷۲۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
طی سه ماه نخست سالجاری صورت گرفت؛

اعطای 349 فقره وام به ایثارگران زنجانی توسط صندوق قرض‌الحسنه شاهد

اعطای-349-فقره-وام-به-ایثارگران-زنجانی-توسط-صندوق-قرض‌الحسنه-شاهد
رییس صندوق شاهد استان زنجان از پرداخت 349 فقره وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سه ماهه نخست سال 1401 خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، علی نصیری رییس صندوق منطقه زنجان، با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه شاهد استان زنجان در راستای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر ایجاد شده است، اظهار کرد: این وام‌ها سه برابر موجودی پس‌انداز و تا سقف 500 میلیون ریال است.

وی با اشاره به خدمات غیرحضوری صند.ق شاهد در راستای رفاه حال ایثارگران و افزایش میزان رضایت‌مندی این عزیزان تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 18 فقره وام به صورت غیرحضوری و از طریق شعبه الکترونیکی پرداخت شده است.

رییس صندوق شاهد استان زنجان در ادامه از پرداخت 349 فقره وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سه ماهه نخست سال 1401 خبر داد و افزود: از این تعداد فقره وام ارائه شده به جامعه هدف 160 فقره مربوط به خانواده معظم شاهد و 189 فقره به جانبازان تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: این تعداد وام به ارزش 138 میلیارد ریال در سه ماهه نخست سالجاری به اعضای صندوق پرداخت شده است.

نصیری تعداد اعضای این صندوق را 8 هزار نفر اعلام کرد و گفت: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

وی یادآور شد: وام صندوق یاد شده به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان بنیاد و همسران جانبازان متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر