logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۷۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

شهر زنجان در حوزه آب دچار مشکل است/ حاکمیت نسبت به کاهش هزینه مسکن باید اقدام کند

شهر-زنجان-در-حوزه-آب-دچار-مشکل-است-حاکمیت-نسبت-به-کاهش-هزینه-مسکن-باید-اقدام-کند
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه شهر زنجان در حوزه آب دچار مشکلاتی است، گفت: در زمان تحویل پروژه‌ها پارامترهای زیادی موثر است و یکی از این پارامتر ها تورم است.

به گزارش موج رسا; محمد شعاعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تولید مسکن در دولت سیزدهم یکی از تکالیفی است به دستگاه‌ها ابلاغ شده است، اظهار کرد: تولید مسکن یکی از وعده‌های دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه تکالیف تمامی دستگاه‌های در حوزه مسکن به آن‌ها ابلاغ شده است، ابراز کرد: از پروژه‌های مسکن استان زنجان رضایت نسبی دارم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مسکن یکی از مهم ترین مسائل جامعه ما است، تصریح کرد: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سبد هزینه‌ای خانوار زنجانی به هزینه مسکن اختصاص دارد و این مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه حاکمیت باید نسبت به کاهش این هزینه ها اقدام کند، عنوان کرد: این افزایش قیمت ها در طول سال ها و دولت های قبل شکل گرفته تا به این جا رسیده است.

شعاعی با بیان اینکه باید این هزینه‌ها را کاهش دهیم تا چالش‌های بعدی را مدیریت کنیم، ادامه داد: باید به سمت ثبات و پایداری دغدغه‌های مردم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان در نهضت ملی مسکن پیشرو است، افزود: باید از پتانسیل‌های استان زنجان در حوزه نیروی کار و مصالح استفاده کنیم اما خود را محدود به استان نکرده ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه تحویل واحد‌های مسکونی با کمترین هزینه از اهداف ما است، افزود: قیمت تمام شده پروژه‌های نهضت ملی مسکن به نسبت کمتر از واحد‌های خصوصی است.

وی با بیان اینکه شهر زنجان در حوزه آب دچار مشکلاتی است، ابراز کرد: در زمان تحویل پروژه‌ها پارامترهای زیادی موثر است و یکی از این پارامتر‌ها تورم است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر