logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۷۲۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس در تلاش برای تسهیلگری در حوزه معادن و تغییر قوانین است

مجلس-در-تلاش-برای-تسهیلگری-در-حوزه-معادن-و-تغییر-قوانین-است-
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه استعلامات حوزه معدن طی سال گذشته در استان زنجان در حدود صفر بوده است، گفت: با وجود منابع، تنوع و حجم مواد معدنی غنی که در استان زنجان وجود دارد اما در عمل شاهد آن هستیم که مسیر قفل شده است.

به گزارش موج رسا; مصطفی طاهری در پایان دو نشست با فعالان معدنی و فعالان اقتصادی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسات امروز که بسیار مثمرثمر و خوب بود؛ دغدغه‌ها، موارد و مشکلات فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف شنیده و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه استعلامات حوزه معدن طی سال گذشته در استان زنجان در حدود صفر بوده است، افزود: با وجود منابع، تنوع و حجم مواد معدنی غنی که در استان زنجان وجود دارد اما در عمل شاهد آن هستیم که مسیر قفل شده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تلاش داریم که هم به صورت استانی و هم اگر لازم بود موارد را به صورت ملی پیگیری و حل کنیم.

وی با بیان اینکه در نشست دوم نیز با فعالان اقتصادی تجار و بازرگانان و صادرکنندگان نکات و موارد فعالان از جمله مشکل فعالان چون رفع تعهدات ارزی مطرح شد، تصریح کرد: حداقل اقدامات ما رفع مشکلات و حمایت از فعالان اقتصادی است.

طاهری ابراز داشت: هماهنگی‌هایی صورت گرفت که هم در زمینه سرمایه‌گذاری و هم افزایش تولید ناخالص داخلی استان در بخش صنعت که در سال ۱۴۰۱ یک رشد ۱۵ درصدی در بخش صنعت در نظر گرفته شده است حرکت شود، با این حال ظرفیت‌ها در صنعت و معدن بیشتر می‌باشد.

وی بیان کرد: در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز با اصلاح قانون معادن با توجه به اینکه استان زنجان نیز استان معدن خیزی می‌باشد سعی داریم تسهیلگری‌های خوبی را در این حوزه داشته باشیم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر