logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۷۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان:

کشف 90راس دام قاچاق در زنجان

کشف-90راس-دام-قاچاق-در-زنجان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 90 راس دام سبک (گوسفند)فاقد مجوز حمل و کشتار به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ"یوسف اسماعیل زاده " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: عوامل دایره مبارزه با قاچاق كالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در حین کنترل نامحسوس خودروهاي عبوري در اتوبان زنجان-تبریز به یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک و با هماهنگی قضایی ، خودرو با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف گردید.

وي افزود: در بازرسی صورت  گرفته از خودرو 90 راس دام سبک (گوسفند) فاقد مجوز را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در ادامه با اعلام این که ارزش تقریبی احشام کشف شده برابر نظر كارشناسان 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصريح كرد:  در این خصوص یک نفر متهم همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ اسماعیل زاده در پایان با اشاره به اینکه دام های مکشوفه با هماهنگی قضایی به کشتارگاه تحویل گردید، تأکيد کرد: پليس در راستاي مبارزه بي امان با قاچاق کالا و به تبع آن رونق و جهش توليد همه تلاش خود را به کار بسته ، تا تحرك از قاچاقچيان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر