logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۷۲۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

کسب ۴ مدال توسط تکواندو کاران استان زنجان در لیگ برتر پومسه/ ۲ مدال استان زنجان به دلیل نبود اسپانسر نصیب اصفهان شد

کسب-۴-مدال-توسط-تکواندو-کاران-استان-زنجان-در-لیگ-برتر-پومسه-۲-مدال-استان-زنجان-به-دلیل-نبود-اسپانسر-نصیب-اصفهان-شد
نبود اسپانسر و کم بود و ورزشکاران استان زنجان در لیگ برتر پومسه باعث شد دو مدال ورزشکاران استان زنجان به استان اصفهان رسید.

به گزارش موج رسا; تکواندو کاران زنجانی که جزو پر افتخار ترین ورزشکاران زنجانی هستند این بار با دستان خالی و بدون اسپانسر در تیم استان دیگری وارد میدان شدند.

نبود اسپانسر و کم بودن تعداد ورزشکاران استان زنجان در لیگ برتر پومسه باعث شد دو مدال ورزشکاران استان زنجان به استان اصفهان برسد.

علی سپهری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در لیگ برتر پومسه ایران، اظهار کرد: چهار ورزشکار خانوم از استان زنجان در این رویداد ورزشی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه خانم ها رزاقی، حسنی، شکوری و زینالی به مربیگری مددخانی در این رویداد ورزشی حضور داشتند، ابراز کرد: به دلیل نبود اسپانسر و کم بودن ورزشکاران زنجانی در این رویداد ورزشی ورزشکاران استان زنجان در قالب تیم اصفهان در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه رزاقی در این رویداد ورزشی موفق به کسب مدال نقره شد، ادامه داد: سه مدال برنز توسط ورزشکاران زنجانی که کسب شد.

وی با بیان اینکه دو مدال طلا و برنز توسط ورزشکاران زنجانی در نقش تیمی کسب شده است، عنوان کرد: این مدال ها برای استان اصفهان محسوب می‌شود چرا که ورزشکاران زنجانی با تیم استان اصفهان در این رویداد ورزشی شرکت کرد.

سپهری با اشاره به کسب ۴ مدال در این رویداد به نام استان زنجان، افزود: یک مدال نقره و ۳ مدال برنز به نام استان زنجان  در این رویداد ورزشی کسب شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر