logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۷۱۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اخبار انتظامی روز:

متلاشي شدن 6 باند سرقت در زنجان/ کشف میلیاردی لوازم برقی قاچاق

متلاشي-شدن-6-باند-سرقت-در-زنجان-کشف-میلیاردی-لوازم-برقی-قاچاق
رئيس پليس آگاهي استان از اجرای طرح دستگیری سارقان در سطح استان خبر داد و گفت : با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي مرکز استان و شهرستان ها 6 باند سارقان با 35 فقره سرقت دستگیر شدند .

به گزارش موج رسا; سرهنگ محمد علي آدينه لو، در خصوص اين خبراظهارداشت: کارآگاهان پليس آگاهي مرکز استان و شهرستان ها در اقدامي مشترک با انجام طرح عملياتي و اقدامات فني موفق به شناسايي 14 نفر سارق شدند که پس از هماهنگي با مرجع قضائي متهمان دستگير شدند.

وی افزود : این 14 نفر در 6 باند فعالیت داشتند که با تلاش ماموران پلیس آگاهی دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به 35 فقره انواع سرقت  از جمله موتورسیکلت ، خودرو ، منزل ، باغ و سیم و کابل برق اعتراف کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند ، گفت : وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت مي‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد و پليس براي تامين امنيت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.

کشف میلیاردی لوازم برقی قاچاق در زنجان

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده اظهار کرد: در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر نگهداری کالای فاقد مجوز و مظنون به قاچاق در یکی از باربری های شهرستان زنجان مراتب  به صورت ویژه در دستور كار عوامل اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز و اطلاعات عملیات پليس امنيت اقتصادي استان زنجان قرار گرفت .

وي افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی و در معیت نماينده سازمان صمت به آدرس اعلامی اعزام و در بازرسي از محل تعداد 55 دستگاه جاروبرقی فاقد مجوز و مشمول تبصره 4 ماده 18 مظنون به قاچاق را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پايان با اعلام این که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر كارشناسان 2 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد شده است، تصريح كرد: در این خصوص یک نفر متهم همراه پرونده  متشکله تحویل مراجع قضایی شد.

 دستگیری 18 سارق با 20 فقره سرقت در زنجان

سرهنگ داود مرسلی با اعلام این خبر بیان داشت : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگیری سارقان و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر با استفاده از یگان های انتظامی شهرستان زنجان به اجرا در آمد .

وی افزود: ماموران 18 سارق را با اعتراف به 20 فقره سرقت دستگیر و 3 دستگاه خودرو سرقتی کشف و اموال مسروقه و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از همکاری شهروندان با پلیس در  راستای اجرای  طرح مذکور تشکر کرد و از مردم  خواست هرگونه اخبار مرتبط با وقوع جرایم را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر