logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۷۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

آمریکا جنایت‌های متعددی به اسم حقوق بشر بر ضد بشریت انجام داده است / اخلاق نیکو، قدردانی و رازداری از عوامل استحکام بنیان خانواده است

آمریکا-جنایت‌های-متعددی-به-اسم-حقوق-بشر-بر-ضد-بشریت-انجام-داده-است-اخلاق-نیکو،-قدردانی-و-رازداری-از-عوامل-استحکام-بنیان-خانواده-است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تیرماه سال 1360 قطعه تاریک در زندگی آمریکا است، گفت: حضور پررنگ استعمارگر خائن و شیطان اکبر یعنی آمریکا از کودتای 28 مرداد 1332 تاکنون در ایران مایه ننگ و جنایت بوده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به عوامل استحکام بنیان خانواده اظهار داشت: اولین عامل طبق حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، داشتن اخلاق نیکو است.

وی با بیان اینکه قدردانی و تشکر از زحمات یکدیگر نیز یکی دیگر از عوامل استحکام بنیان خانوده است، خاطرنشان کرد: کمک کردن در کارهای منزل نیز یکی دیگر از عوامل استحکام قوام و پایه‌های ازدواج و خانواده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه رازداری نیز یکی از عوامل مهم تقویت و استحکام بنیان خانواده است، افزود: محبت، احترام، صبر در برابر سختی‌ها، قدردانی و تشکر در برابر زحمات، رازداری و رعایت حقوق یکدیگر از مهمترین عوامل تقویت و استحکام بنیان خانواده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های مهم پیش رو گفت: اول ذی‌الحجه، سالروز پیوند مقدس ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است.

وی با اشاره به 11 تیر، سالروز شهادت عالم ربانی و شهید محراب آیت‌الله صدوقی اظهار داشت: جبهه نفاق با افتخار خود را ضد آمریکا معرفی می‌کردند و کسی هم بعد از شهادت آیت‌الله صدوقی از ان‌ها نپرسید که این انسان پیر چه خطری برای شما داشت.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه چون جبهه، جبهه نفاق بود به‌صورت رسمی ترور را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: همین جبهه بیش از 17 هزار ترور در کشورمان انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تیرماه سال 1360 قطعه تاریک در زندگی آمریکا است، ابراز کرد: حضور پررنگ استعمارگر خائن و شیطان اکبر یعنی آمریکا از کودتای 28 مرداد 1332 تاکنون در ایران مایه ننگ و جنایت بوده است.

وی با اشاره به حوادث مختلف تیرماه در کشورمان که آمریکا در ان‌ها نقش داشته است، گفت: ناو وینسنس آمریکا در 12 تیر 1367 و در روز روشن، هواپیمای مسافربری را با 290 مسافر در آب‌های خلیج فارس سرنگون کرد که نه تنها مجازاتی نشد بلکه با اعطای مدای از فرمانده این ناو تجلیل شد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جنایات آمریکا در نقاط مختلف دنیا اظهار داشت: جنایت‌های متعدد آمریکا در نیمه اول تیر در کشورمان سبب شد تا این هفته به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شود.

وی تصریح کرد: جنایات آمریکا یکی دو مورد نیست بلکه آمریکا جنایت‌های متعددی در کشورهای مختلف و به اسم حقوق بشر اما بر ضد بشریت انجام داده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حوادث تیرماه فقط بخشی از جنایت‌های آمریکا در کشورمان است، افزود: آمریکا 20 سال در افغانستان جنایت کرد که نتیجه آن 300 برابر شدن تولید مواد مخدر در این کشور بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مسیر عبور مواد مخدر به اروپا از ایران است، گفت: 4 هزار شهید فقط در راه مبارزه با مواد مخدر چهت جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشورمان و همچنین خروج از ایران به سمت اروپا تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تببین اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند تا موفقیت‌های کشورمان را بی‌اهمیت نشان داده و چهره آمریکا را بزک کند.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: منکر نقاط ضعف نیستیم اما دشمن می‌خواهد موفقیت‌ها را بی‌اهمیت جلوه دهد و ریشه اکثر این توطئه‌ها نیز آمریکا و نوکران آن و یا عوامل آن در درون کشور است.

وی خاطرنشان کرد: 160 سایت به‌صورت شبانه‌روزی و به زبان فارسی در فضای مجازی علیه ایران و برای مایوس کردن مردم، تبلیغ و سیاه‌نمایی می‌کنند.// آ      

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر