logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۷۱۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

۵۵ پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در زنجان وجود دارد/ پرداخت تسهیلات ۲۳ درصدی متقاضیان وام ازدواج در زنجان

۵۵-پروژه-عمرانی-نیمه-تمام-ورزشی-در-زنجان-وجود-دارد-پرداخت-تسهیلات-۲۳-درصدی-متقاضیان-وام-ازدواج-در-زنجان
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه به غیر از پروژه‌های ملی ۵۵ ناتمام در استان زنجان وجود دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش موج رسا; جواد بازرگان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۰ تا ۱۶ تیرماه هفته ازدواج نامگذاری شده است، اظهار کرد: ۲۳ عنوان برنامه در طول این هفته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در زنجان با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود، ابراز کرد: دستگاه‌های عضو ساماندهی امور جوانان در این برنامه دخیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری پویش عمومی ازدواج آسان، تصریح کرد: ۱۴ کمک هزینه جهیزیه توسط موسسه آبشار عاطفه‌ها تهیه شده و تحویل خانواده‌های نیازمند خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره جوانمردی چهاردهم تیرماه در زنجان برگزار می‌شود، عنوان کرد: از ۲۰ ورزشکار و پیشکسوت ورزش در این جشنواره تجلیل می‌شود.

بازرگان با بیان اینکه سن ازدواج یکی از شاخص‌های مهم در امر ازدواج است، ادامه داد: در جشن ازدواج از ۹ زوج تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در استان زنجان فعال است، ابراز کرد: ۱۲ مرکز مشاوره در زنجان چهار مرکز مشاوره در ابهر یک مرکز مشاوره در خدابنده فعال است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به افتتاح یک مرکز رسمی مشاوره ازدواج در خدابنده، تصریح کرد: تولیدات رسانه‌ای مرتبط با ازدواج در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۳ هزار نفر متقاضی تسهیلات ازدواج بودند، عنوان کرد: فقط ۱۶۵۱۲ نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این میان بیش از ۱۴ هزار نفر توانسته اند تسهیلات را دریافت کنند.

بازرگان با اشاره به اینکه ۲۵۰۸ نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰، ۸۵ درصد از متقاضیان تسهیلات گرفتند که این آمار در کشور ۷۸ درصد است.

وی با بیان اینکه در دو ماه ابتدای سال ۶۳۰۷ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج بودند، خاطرنشان کرد: فقط ۱۴۳۱ نفر توانستند این تسهیلات را دریافت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۴ هزار و ۸۷۶ نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند، افزود: فقط ۲۳ درصد وام های ازدواج در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان ۱۰۱ سمن ثبت شده وجود دارد، ابراز کرد: ۵۵ سمن در استان زنجان فعال هستند.

بازرگان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد سمن‌های استان زنجان افزایش پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا گروه‌های جهادی را نیز به دایره سمن‌ها اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت حضوری برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت برگزار کرده‌اند، افزود: برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت برای ۱۰ هزار نفر دیگر نیز به صورت مجازی برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه از برنامه‌های غنی‌سازی دستگاه‌های مختلف بازرسی و نظارت‌ها را انجام خواهیم داد، ابراز کرد: به دنبال هم افزایی دستگاه‌ها در امر غنی سازی اوقات فراغت هستیم.

وی با بیان اینکه به غیر از پروژه های ملی ۵۵ ناتمام در استان زنجان وجود دارد، تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بازرگان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰، ۸۶۷۸ ازدواج در زنجان ثبت شده است، افزود: روند ازدواج در زنجان ۷.۵ است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر