logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۷۰۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

قول رئیس جمهور برای معرفی دو وزیر جدید

قول-رئیس-جمهور-برای-معرفی-دو-وزیر-جدید
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: رئیس جمهور برای معرفی دو وزیر جدید برای وزارت صنعت و بازرگانی قول داده است و مجلس منتظر اقدام دولت است تا موضوع وزارت صمت با معرفی وزاری جدید تعیین تکلیف شود.

به گزارش موج رسا; علی بابائی کارنامی با بیان اینکه موضع گیری ما در بحث استیضاح وزیر صمت به گونه‌ای بود که وارد بازی‌های سیاسی با دولت نشدیم، گفت: ۱۷نفر از نمایندگان بر استیضاح وزیر اصرار داشتند و براساس قانون آئین‌نامه داخلی مجلس نیز این موضوع در جلسه امروز باید اعلام وصول می‌شد که رئیس مجلس با رئیس جمهور در این زمینه صحبت‌هایی داشتند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه ما اصلاح امور در حوزه‌های مختلف و ماموریت محور کردن وزارتخانه‌ها به ویژه وزارت صمت بود چراکه براساس آمارهای اعلام شده ۲۵ درصد GDP کشور مربوط به این وزارتخانه است این درحالی است که به نظر می‌رسید وزارت صمت بر ماموریت خود مسلط نیست.

وی با بیان اینکه با هیچ وزیری عهد اخوت نبسته‌ایم، اضافه کرد: باید از رئیس جمهور تشکر کرد چراکه پیام مجلس را درک کرد و مقرر است لایحه از سوی دولت برای اصلاح روند موجود در وزارت صمت و تخصصی کردن ماموریت های آن ارائه شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اکنون مردم تحت فشار اقتصادی هستند به گونه‌ای که به نظر می‌رسد وزارت صمتی وجود ندارد، تصریح کرد: تنظیم بازار یکی از موضوعات مدنظر ما بود؛ پیش از این وزارت بازرگانی این موضوع را پیگیری می‌کرد اما اکنون جزو وظایف وزرات صمت است.

وی افزود: دولت بیان کرد که به دنبال تشکیل وزارت بازرگانی است البته نقدی نیز وارد است چراکه ممکن است مجلس به این موضوع رای ندهد، فرض بر اینکه مجلس رای دهد -که ما همکاری‌های لازم برای تحقق این مهم را خواهیم کرد- رئیس جمهور قول داده که دو وزیر جدید معرفی کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر