logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۷۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

ضلع جنوبی سبزه‌میدان تا آخر پاییز افتتاح می‌شود/ سرعت بخشی به پروژه‌های شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است

ضلع-جنوبی-سبزه‌میدان-تا-آخر-پاییز-افتتاح-می‌شود-سرعت-بخشی-به-پروژه‌های-شهری-در-دستور-کار-شهرداری-قرار-گرفته-است
شهردار زنجان با بیان اینکه امیدوار هستیم ضلع جنوبی پروژه سبزه‌میدان را در پایان فصل پاییز به بهره‌برداری برسانیم، گفت: نگاه علمی و سرعت بخشی به پروژه‌ها در تمامی پروژه‌های شهرداری پیگیری می‌شود.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیشرفت پروژه‌های شهرداری و پیشرفت پروژه سبزه‌میدان، اظهار کرد: نگاه علمی و فنی به پروژه‌ها در کنار لزوم سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها برای احساس آرامش مردم از اولویت‌های شهرداری است.

وی با بیان اینکه کف سازی پروژه سبزه‌میدان بر اساس یک تحقیق علمی تغییر پیدا کرد، ابراز کرد: کف سازی پروژه سبزه‌میدان هم به لحاظ فن پیمان و هم به لحاظ فن مصالح و اجرا تغییر پیدا کرد و این تغییر ماندگاری پروژه را بر اساس اقلیم و شرایط آب و هوایی زنجان بالا برد.

شهردار زنجان با اشاره به صرفه‌جویی‌های صورت گرفته با تغییر کف سازی پروژه سبز میدان، تصریح کرد: با این تغییر که یک تغییر علمی بود ۳۰ میلیارد تومان در هزینه‌ها صرفه‌جویی شد.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم ضلع جنوبی پروژه سبزه‌میدان را در پایان فصل پاییز به بهره‌برداری برسانیم، عنوان کرد: نگاه علمی و سرعت بخشی به پروژه‌ها در تمامی پروژه‌های شهرداری پیگیری می‌شود.

فیروزفر با بیان اینکه شهرداری تلاش می‌کنند هر پروژه‌ای که آغاز می‌شود بر اساس زمان‌بندی دقیق اجرا شود، ادامه داد: به دنبال این هستیم که مردم آن آزاری که قبلاً از پروژه‌های شهری دیده‌اند دوباره شاهد نباشند و این نقطه اساسی در هدف‌گذاری شهرداری است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر