logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۷۰۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه طارم در گفت‌وگو با موج‌رسا:

آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان طارم توسط سپاه/ تامین آب از رودخانه قزل‌اوزن انجام می‌شود

آبرسانی-به-۱۰-روستای-شهرستان-طارم-توسط-سپاه-تامین-آب-از-رودخانه-قزل‌اوزن-انجام-می‌شود-
فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره‌ به اینکه در حال حاضر ۱۰ روستا در شهرستان طارم در حال آبرسانی است، گفت: طول خط انتقال آب در این روستا‌ها چندین کیلومتر است که سپاه این خدمت را انجام می‌دهد.

مجتبی حسینی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ روستا در شهرستان طارم در حال آبرسانی است، اظهار داشت: خشکسالی سبب شده تا شمار روستاهایی که با مشکل بی‌آبی درگیر باشند بالاتر رود.

وی با بیان اینکه در بحث آبرسانی و کمک سپاه هر آنچه که در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) مصوب شود، بر اساس همان عمل می‌شود، افزود: با همکاری امور آب شهرستان و استان، سپاه آبرسانی به روستا‌ها انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم با بیان اینکه برخی روستاهای طارم با مشکل شدید کم‌آبی مواجه بوده و نیازمند آبرسانی بودند گفت: هم‌اکنون در روستا‌های تشویر، هندی‌کندی، گیلان‌کشه، دستجرده، هارون‌آباد بحث آبرسانی در حال انجام است و در بحث آبرسانی سه روستای دیگر شهرستان نیز سپاه کمک کرده است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به این روستا‌ها از طریق رودخانه قزل‌اوزن انجام می‌شود، عنوان کرد: طول خط انتقال آب در این روستا‌ها چندین کیلومتر است که سپاه این خدمت را انجام می‌دهد.

حسینی‌راد خاطر‌نشان کرد: مشکل روستای جوجرگان جزو مصوبات سپاه در راستای آبرسانی نیست اما اطلاع‌رسانی در راستای مشکل آب این روستا به بسیج سازندگی انجام می‌شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر