logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۷۰۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

برای ساخت مصلی زنجان ۳۳ میلیارد تومان هزینه شده است/ اختلاف طبقاتی در جامعه زیاد است

برای-ساخت-مصلی-زنجان-۳۳-میلیارد-تومان-هزینه-شده-است-اختلاف-طبقاتی-در-جامعه-زیاد-است
نماینده ولی فقیه در زنجان با بیان اینکه برای ساخت مصلای زنجان ۳۳ میلیارد تومان تا به امروز هزینه شده است، گفت: فقط ۴ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی برای ساخت این بنا هزینه شده است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی صبح امروز در دیدار با کارکنان بازرسی کل استان زنجان با اشاره به نامه ۵۳ نهج البلاغه، اظهار کرد: همه ما نسبت به کار خود در برابر خداوند مسئولیم.

وی با بیان اینکه تمامی نهادها و ادارات در چهارچوب قانون باید پاسخگویی بازرسی کل استان زنجان باشند، ابراز کرد: بازرسان نیز باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: وقتی کسی مظلوم واقع شده است با دیدن نیروی انتظامی احساس حمایت می کند و افرادی که ظلم کرده اند احساس ناامنی می کنند و بازرسی نیز باید در بین مظلوم و ظالم چنین جایگاهی داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم تزکیه و تربیت روح در بین بازرسان، عنوان کرد: بازرسان بازرسی کل استان زنجان زمانی را در هر روز برای تزکیه و آرامش روح خود قرار دهند.

آیت الله خاتمی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع)، ادامه داد: امام رضا(ع) برای تشییع شخصی آمده بود، حضار را به سمت قبر فراخواند و فرمود: زندگی که آخرش این است ارزش گناه کردن ندارد.

وی با اشاره به احادیث امام علی(ع) در نهج البلاغه، افزود: امام علی(ع) میفرمایند: همانطوری که جسم ها خسته می‌شود روح هم خسته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ایمان سه مرحله دارد، ابراز کرد: اقرار زبانی، ایمان قلبی، عمل فعلی سه مرحله ایمان است.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ میلیون نفر در ایران شرایط قبل از انقلاب را ندیده اند، تصریح کرد: قبل از انقلاب از بین ۹۰۰ روستای استان زنجان فقط ۷ روستا برق داشت که از بین این ۷ روستا نیز فقط یکی از این روستاها می توانست از برق بهره‌برداری کند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه اکنون روستاهای بالای شش خانوار دارای برق هستند، خاطرنشان کرد: ۸۷ درصد راه‌های روستایی بعد از انقلاب اسلامی آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و دشمنان را بزک کرده، عنوان کرد: ۸۰ درصد مردم آلمان سطح زندگی یکسانی دارند و این سبک زندگی و این هم تراز بودن آرامشی در جامعه ایجاد میکند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه عدالت آرامش می آورد، افزود: باید قبول کنیم که در حوزه عدالت ضعف داریم و اختلاف طبقاتی زیادی در جامعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب در زنجان یک محمود خان ذوالفقاری داشتیم، تاکید کرد: متاسفانه الان ۱۰۰ محمود خان ذوالفقاری در استان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه ضریب اعتماد به مسئولان در جمهوری اسلامی بالاست، ادامه داد: بازرسان باید در کار بازرسی طوری عمل کنند که نهادها احساس کنند که بازرسان به آنها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه برای ساخت مصلای زنجان ۳۳ میلیارد تومان تا به امروز هزینه شده است، تصریح کرد: فقط ۴ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی برای ساخت این بنا هزینه شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر