logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۷۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

۸۰ درصد سرقت در زنجان توسط معتادان انجام می‌شود/ جمع آوری معتادان متجاهر در اولویت قرار دارد

۸۰-درصد-سرقت-در-زنجان-توسط-معتادان-انجام-می‌شود-جمع-آوری-معتادان-متجاهر-در-اولویت-قرار-دارد
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه این افزایش قیمت مواد مخدر می‌تواند روی افزایش جرائم در حوزه‌های مختلف تاثیر‌گذار باشد، گفت: بیش از ۸۰ درصد سرقت‌های انجام شده در زنجان توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی متولیان پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: امیدوار هستیم این جلسات و طرح مسئله‌هایی که در حال انجام است نقطه شروع مجدد برای تلاش بیشتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر باشد.

وی با بیان اینکه طبق برآورد‌های انجام شده علی رغم ممنوعیت کشت خشخاش تاثیری در کاهش درخواست مواد مخدر وجود نداشته است بلکه فقط این امر هزینه های مواد مخدر را افزایش داده است، ابراز کرد: فرد معتاد در هر حال برای تامین نیاز خود اقدام به خرید مواد مخدرخواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه این افزایش قیمت مواد مخدر میتواند روی افزایش جرائم در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد سرقت‌های انجام شده در زنجان توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت ما در استان زنجان جمع آوری معتادان متجاهر نگهداری معتادان است، عنوان کرد: باید از سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه باید نهایت پشتیبانی کرد.

رفیعی با بیان اینکه باید در حوزه اشتغال معتادان اقداماتی انجام شود چرا که با اشتغال افراد بازگشت به اعتیاد پایین می‌آید، ادامه داد: دستگاه‌های متولی ظرفیت‌های جدید در این حوزه را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه دو کمپ ماده ۱۶ در زنجان برای آقایان و بانوان در حال پیگیری است، افزود: متاسفانه کمپ تبصره ۲ ماده ۱۶ بانوان در زنجان وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بیان کرد: یک طرح در حال پیگیری است تا مرکز جامع میان راهی آموزش و اشتغال در این حوزه شکل گیرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر