logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۷۰۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا خبرداد

آورده ۵۰ میلیارد تومانی متقاضیان پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر

آورده-۵۰-میلیارد-تومانی-متقاضیان-پروژه-۳۶۸-واحدی-گلشهر
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه آورده متقاضیان پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر تاکنون ۵۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: نمی‌شود دو پروژه کوی نصر و ۳۶۸ واحدی گلشهر را به لحاظ زمان تحویل واحد‌ها در کنار هم مقایسه کرد.

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در آبان ماه ۱۳۹۹ آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه با طراحی ۶ بلوک در مرحله پایان اسکلت بتنی و اجرای دیوار چینی طبقات با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون متقاضیان این پروژه ۴ مرحله پرداختی داشته‌اند، افزود: جمع آورده متقاضیان به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نمی‌شود دو پروژه کوی نصر و ۳۶۸ واحدی گلشهر را به لحاظ زمان تحویل واحد‌ها در کنار هم مقایسه کرد گفت: پروژه کوی نصر ۴ طبقه روی پیلوت است اما پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر ۸ طبقه بر روی پیلوت قرار دارد و ۱۰ طبقه است، بلوک‌ها متمرکز هستند.

وی با بیان اینکه برابر با برنامه‌ریزی انجام شده پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر طبق زمان‌بندی در حال پیشروی است، عنوان کرد: طبق زمان‌بندی که مجموعه راه و شهرسازی ابلاغ کرده است در زمان موعد مقرر یعنی اوایل ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

خواجه‌ای با تاکید بر اینکه زمان تحویل واحد‌ها مستقیما به آورده خود متقاضیان ارتباط دارد، خاطر‌نشان کرد: مشارکت مردم تاکنون خوب بوده و در تمام بلوک‌ها واحد‌ها فعال هستند و پیمانکاران کار خود انجام می‌دهند./ب

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ]
سلام تحویل پروژه ۳۶۸ واحدی دقیق کی هست تو رو خدا بگین با این گرونی ومستاجری واقعا سخته
فرم ارسال نظر