logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۷۰۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

نصب ۱۰ دستگاه ترانس برق در طارم نوسانات را به حداقل رساند

نصب-۱۰-دستگاه-ترانس-برق-در-طارم-نوسانات-را-به-حداقل-رساند
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه تا پایان خرداد ماه ۱۰ دستگاه ترانس در برخی مناطق شهرستان طارم نصب شدند گفت: با نصب این ترانس‌ها به میزان قابل توجهی نوسانات برق در این شهرستان کنترل شده است‌.

پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; طارم یک منطقه کاملا کشاورزی است و دارای آب و هوای شرجی است، اظهار داشت: دو آیتم الکترو‌موتور‌های کشاورزی و سیستم‌های سرمایشی مخصوصا کولر‌های گازی با برچسب پایین استفاده می‌شود که این اقدام باعث شده مصرف برق در سطح این شهرستان بسیار بالا باشد.

وی با بیان اینکه افزایش مصرف برق سبب ایجاد عدم توازن در شبکه می‌شود، افزود: همین امر سبب شده بود تا در طول هفته‌های گذشته مشکلاتی به دلیل قطعی برق در طارم ایجاد شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه تا پایان خرداد ماه ۱۰ دستگاه ترانس با ظرفیت میانگین ۱۰۰ کاوا در برخی مناطق شهرستان طارم نصب شدند. گفت: با نصب این ترانس‌ها به میزان قابل توجهی نوسانات برق در این شهرستان کنترل شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شبکه‌های کابل خودنگهدار در حال اجرا است، عنوان کرد: در طارم به دلیل وجود معارض برخی پروژه‌ها به کندی پیش می‌رود و مانع از احداث شبکه می‌شود.

جوادی خاطر‌نشان کرد: با وجود مصرف درست مردم منطقه طارم یقینا نوسانات پایین‌تر خواهد آمد با این حال هیچ برنامه‌ای برای خاموشی برق خانگی نداریم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر