logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۷۰۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

دوربرگردان امام حسن مجتبی(ع) زنجان افتتاح شد

دوربرگردان-امام-حسن-مجتبی(ع)-زنجان-افتتاح-شد
پروژه یوترن (دوربرگردان) امام حسن مجتبی(ع) شهر زنجان، ظهر امروز (شنبه 4 تیر 1401) با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش موج رسا; علیرضا انصاری، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان، ظهر امروز در مراسم افتتاح یوترن (دوربرگردان) امام حسن مجتبی(ع) گفت: دوربرگردان (یوترن) غیرهمسطح، بخشی از پروژه اصلی تقاطع غیرهمسطح امام حسن مجتبی(ع)است.

وی با بیان اینکه در مجموع مبلغ 48 میلیارد تومان برای کل پروژه تقاطع امام حسن مجتبی(ع) هزینه شده است،خ اطرنشان کرد: از این مبلغ حدود 17 میلیارد تومان برای تامین اعتبار یوترن (دوربرگردان) بود.

انصاری با بیان اینکه تردد وسایط نقلیه در محور شرق بع غرب و شمال به جنوب بزرگراه 22 بهمن زیاد بود، اظهار داشت: برای اینکه تلاقی‌های ترافیکی کمتری در این مسیر اتفاق بیفتد و دسترسی‌ها در پل اصلی تامین شود، نیاز به تعدادی تقاطع همسطح و غیرهمسطح داشتیم که پل اصلی را تکمیل کرده و مکمل پل اصلی باشد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان با بیان اینکه پروژه تقاطع امام حسن(ع) در سال 97 گلنگ‌زنی شده بود، گفت:پل اصلی ظرف مدت یک سال به اتمام رسید و یوترن نیز بعد از آن آغاز شد.

وی ابراز کرد: با توجه به بحث‌های مختلفی که در این پروژه بود از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بابت تعدیل‌های پروژه کمک گرفتیم و توانستیم مباحث حقوقی را حل کرده و سازه را انجام دهیم.

انصاری با اشاره به مسدودسازی مسیر در زمان اجرای پروژه خاطرنشان کرد: در این زمینه از پلیس راهور باید تشکر و قدردانی کنیم که همکاری لازم را داشتند و همچنین از شورای اسلامی شهر زنجان نیز بابت لحاظ کردن اعتبارات مورد نیاز قدردانی می‌شود که توانستیم پروژه را در موعد مقرر افتتاح کنیم.

*‌ جدیت و همیت مجموعه عوامل به حداقل رساندن معضل ترافیک شهر زنجان است

منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این مراسم گفت: اعضای شورا به‌خصوص در دوره ششم، پیگیر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره بودند چرا که پروژه‌های نیمه‌تمام، آزاردهنده بوده و باعث رنجش خاطر شهروندان بود که پروژه‌ها چه زمانی به اتمام می‌رسند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز به کار شورای ششم و به‌ویژه از زمان حضور دکتر فیروزفر به عنوان شهردار زنجان، شاهد اقدامات خوبی در سطح شهر هستیم، خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه شاهد حل مشکلات حقوقی و مالی بودیم و صداقت، صفا و صمیمیتی که در پیمانکار پروژه دیدیم و اطمینانی که به ایشان داشتیم با طیب خاطر، پروژه را در عرض چند ماه به اتمام رساندند.

مرادلو اظهار داشت: قبل از عید نوروز، مشکلات ترافیکی را در این مسیر شاهد بودیم اما با کار جهادی پیمانکار مربوطه در کمتر از 2 ماه به اتمام رسید و مسیر نیز بازگشایی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با حضور، نظارت، هماهنگی و همکاری مستمر شهرداری و شورای شهر زنجان و مجموعه عوامل شاهد به اتمام رسیدن این پروزه بودیم، افزود: همشهریان زنجانی شاهد افتتاح پروژه‌های دیگری نیز طی روزها و ماه‌های بعد خواهند بود.

وی با بیان اینکه سبزه‌میدان و محور پادگان از پروژه‌های مهم شهر زنجان است، گفت: از مدیریت ارشد استان می‌خواهیم کمک کنند تا معبر پادگان که مشکل یکصد هزار نفر جمعیت شاکن در غرب شهر زنجان را حل می‌کند، افتتاح شود و شاهد بازگشایی این معبر مهم در سطح شهر باشیم.

مرادلو با بیان اینکه امیدواریم با همت و همکاری مجموعه عوامل شاهد اتفاقات خوشی در سال‌های بعد در سطح شهر در حل مشکلات ترافیکی به‌خصوص در بزرگراه 22 بهمن باشیم، ابراز کرد: تقاطع شهید مدرس، یکی از گره‌های ترافیکی شهر است و اگر معبر پادگان بازگشایی شود، ترافیک در این مسیز نیز روان‌تر می‌شود و جدیت و همیت شورا و شهرداری زنجان در این راستا این است که معضل ترافیک را به حداقل برسانیم.

به گزارش موج رسا؛ قبل از افتتاح پروژه دوربرگردان امام حسن مجتبی(ع) از مدیرعامل شرکت جهاد نصر (پیمانکار پروژه)، علیرضا انصاری (معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان) و ناصر احمدصفا (مدیر پروژه) تجلیل شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر