logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۷۰۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

استفاده از ظرفیت خیرین برای اختصاص خوابگاه به تمام دانشجویان

استفاده-از-ظرفیت-خیرین-برای-اختصاص-خوابگاه-به-تمام-دانشجویان-
وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: تلاش داریم شرایطی ایجاد کنیم که حتماً خوابگاه در اختیار هر دانشجوی طالب خوابگاه قرار بگیرد و هر دانشجوی ما دارای یک مأمن امن باشد. بدین منظور در پی این هستیم که از ظرفیت خیّرین استفاده شود.

به گزارش موج رسا; 

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به شرایط خوابگاهی دانشگاه‌های کشور گفت: تلاش داریم شرایطی ایجاد کنیم که حتما خوابگاه در اختیار هر دانشجوی طالب خوابگاه قرار بگیرد و هر دانشجوی ما دارای یک مأمن امن باشد. بدین منظور در پی این هستیم که از ظرفیت خیّرین استفاده شود. خوشبختانه در لایحه بودجه برای تأسیس خوابگاه های متأهلی اعتبارات خاصی دیده شده که از قانون جهش رشد جمعیت و از پتانسیل قانون سال ۱۴۰۱ نیز استفاده می‌کنیم.

* استانداران برای خانه‌دار شدن اعضای هیأت علمی جوان کمک کنند

وی درباره نامه رؤسای دانشگاه های مطرح و بزرگ مبنی بر اینکه برای خانه دار شدن اعضای هیئت علمی جوان فکری شود، گفت: برای استفاده از قانون مسکن هر یک از رؤسای دانشگاه ها می‌توانند با استاندار همان استان ارتباط برقرار کرده و رایزنی‌های لازم را انجام دهند.

زلفی گل با بیان اینکه اساتید جوان نیازمند حمایت ویژه هستند، افزود: استانداران می‌توانند در صورتی که زمینی بلا استفاده دارند، تدبیری برای خانه‌دار شدن یاوران علمی و اعضای هیئت علمی درنظر بگیرند، پس از هماهنگی روسای دانشگاه‌ها من نیز پیگیر هستم که ان شاءالله اقدام ویژه‌ای برای آنها انجام شود.

به گزارش فارس، روسای دانشگاه‌های علامه طباطبایی، تربیت مدرس، علم و صنعت، شریف و امیرکبیر طی نامه‌ای به وزیر علوم خواستار برگزاری جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن اساتید جوان شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر