logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۷۰۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

دولت برای کنترل کالاهای اساسی اقدام کند

دولت-برای-کنترل-کالاهای-اساسی-اقدام-کند
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه علی‌رغم نیت صادقانه و تلاش‌های شبانه روزی، تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت هاست، گفت: مشکل گرانی و معیشتی موجب شده شیرینی اقدامات دولت در عرصه های دیگر کمتر دیده شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینی‌نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه های نمازجمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، ادامه داد و اظهار کرد: قشنگترین نام‌ها برای فرزندان علی و فاطمه است.

وی با اشاره به سفر استاندار زنجان به سلطانیه و بازدید از پروژه ها و برگزاری شورای اداری شهرستان و با قدردانی از مصوبات این جلسه خصوصا درباره ارتقاء خدمات درمانی شهر، ابراز کرد: مصوبات سفر باید طبق زمانبندی مصوب، عملیاتی شود.
امام جمعه سلطانیه ارتقاء خدمات درمانی شهر و استخر را از مطالبات مردم دانست و با بیان اینکه خلف وعده در اجرای مصوبات را نخواهیم پذیرفت، تصریح کرد: سهم سلطانیه از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان کجاست؟
حسینی نسب با اشاره به ۲۸ خرداد سالروز رأی مردم به دولت، به تبیین موفقیت ها و ضعف های دولت سیزدهم پرداخت و تولید و واردات سریع واکسن و کنترل بیماری کرونا، حضور مستمر در استان‌ها و ارتباط با مردم، بیمه شدن پنج و نیم میلیون از محرومان جامعه و گسترش روابط با کشورهای همسایه و دیگر کشورها و امضای سند همکاری بلند مدت را از موفقیت های دولت دانست و عنوان کرد: دیپلماسی فعال اقتصادی موجب خنثی سازی تحریم ها و شکوفایی اقتصاد ایران می شود.
امام جمعه سلطانیه از توجه دولت به مقوله فرهنگ قدردانی کرد و ابلاغ طرح عفاف و حجاب جهت برخورد با پدیده بی حجابی و بدحجابی را از دیگر اقدامات خوب دولت دانست و افزود: برخورد با بی حجابی باید از یک نقطه شروع می شد و آغاز آن از ادارات گام مثبتی است و باید همه پای کار باشند و البته برخورد با سلبریتی ها نیز در این باره لازم است.
حسینی نسب با بیان اینکه مهمترین ضعف دولت، علی‌رغم نیت صادقانه و تلاش‌های شبانه روزی، تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت هاست، ادامه داد: مشکل گرانی و معیشتی موجب شده شیرینی اقدامات دولت در عرصه های دیگر کمتر دیده شود.
امام جمعه سلطانیه به عوامل گرانی ها اشاره کرد و از  تحریم های ظالمانه، بیماری کرونا، کمبود کالا بخاطر خشکسالی از عوامل دخیل در گرانی نام برد و ابراز کرد: جراحی اقتصادی دولت به اتفاق همه صاحب نظران اقتصادی لازم و ضروری بود و اینکه موجب افزایش قیمتها هم می شود مشخص بود اما ضعف دولت در سیاستگذاری و کارکارشناسی، هماهنگی، اجرا و نظارت از دیگر عوامل گرانی هاست.
وی با گرامیداشت هفتم خرداد سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش، اضافه کرد: هفتم تیر سند جنایت منافقین در ایران اسلامی است که اکنون در حمایت آمریکا و اروپا هستند.
خطیب جمعه سلطانیه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، این قوه را پناهگاه مردم و حافظ جان، مال، آبرو و ناموس مردم دانست و خاطرنشان کرد: رویکرد تحولی قوه قضائیه در گسترش عدالت و مبارزه با مفسدان باعث اعتماد مردم به نظام اسلامی است.
حسینی نسب ششم تیر سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری را یادآور شد و با بیان اینکه هر چه از آن تاریخ می گذرد، به اراده الهی در حفظ مقام معظم رهبری پی می بریم، ابراز کرد: به اعتراف دوست و دشمن مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را از بحران ها و فتنه ها نجات داده است.
وی با اشاره به ۵ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد را از مهمترین معضلات اجتماعی دانست که خود باعث معضلات اجتماعی دیگر می شود و با اشاره به توطئه دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق فحشا و منکرات، اعتیاد و مشروبات الکلی و با تصریح به اینکه پدری که مواد به خانه می برد به خانواده خیانت می کند، افزود: آگاهی، آموزش و مشاوره سه اصل مهم در پیشگیری از اعتیاد است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر