logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۷۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بازرس کل استان زنجان در گفت‌وگو اختصاصی با موج رسا؛

مردم نسبت به نحوه ارائه برخی خدمات شهری منتقد هستند

مردم-نسبت-به-نحوه-ارائه-برخی-خدمات-شهری-منتقد-هستند
بازرس کل استان زنجان با بیان اینکه مردم باتوجه به پرداخت هزینه های شهرنشینی به نحوه ارائه برخی خدمات منتقد هستند، گفت: باید انتقادات مردم شنیده شده و ضمن ارائه راه کار در حل و رفع آنها اقدام عاجل نمود.

ابوالفضل خمسه در حاشیه بازدید از پروژه سبزه میدان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه سبزه میدان، اظهار کرد: با توجه به بررسی های انجام شده و در راستای مرتفع شدن بخشی از نگرانی های کسبه و مردم و حسب تعهد مسولان شهرداری تا روز شنبه بخش پیاده راه پروژه سبزه میدان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه سبزه میدان یکی از پروژه های مهم شهر زنجان است، ابراز کرد: پروژه مذکور از جمله پروژه‌های نمونه کشور نیز می تواند باشد.
بازرس کل استان زنجان با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۹۸ آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم با عنایت به تلاش هایی که توسط پیمانکار و دستگاه نظارت معمول گردیده، این پروژه سرعت بیشتری پیدا کرده و تا فصل پاییز به بهره برداری برسد.
وی اشاره کرد: در راستای ارتقای رضایتمندی مردم یکی از برنامه های مدون و مستمر بازرسی کل استان زنجان، نظارت بر نحوه اجرای پروژه‌های استان بوده که بازدید مذکور نیز در راستای برنامه مذکور صورت گرفته است.
خمسه با بیان اینکه مردم باتوجه به پرداخت هزینه های شهرنشینی به  نحوه ارائه برخی خدمات منتقد هستند، ابراز کرد:  باید انتقادات مردم شنیده شده و ضمن ارائه راه کار در حل و رفع آنها اقدام عاجل نمود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر