logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۷۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دادستان زنجان:

۷۰ پرونده ترک فعل در استان زنجان تشکیل شده است/ صدور ۴۷ فقره کیفرخواست در موضوع اختلاس و تضییع بیت المال

۷۰-پرونده-ترک-فعل-در-استان-زنجان-تشکیل-شده-است-صدور-۴۷-فقره-کیفرخواست-در-موضوع-اختلاس-و-تضییع-بیت-المال
دادستان زنجان با اشاره به تشکیل ۷۰ پرونده ترک فعل در استان زنجان، گفت: این پرونده‌ها در حال پیگیری است

به گزارش موج رسا; دادستان زنجان امروز در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای قوه قضائیه، اظهار کرد: استان زنجان رتبه سوم کشوری را در ۱۴ سرشاخه اصلی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه بیشتر دعاوی حقوقی و کیفری استان زنجان در حوزه املاکی است که دارای سند عادی هستند، ابراز کرد: ۹۵ در زنجان صاحب سند رسمی شدند.
عباسی با بیان اینکه بیشتر تصرف ها و تعرض ها متوجه اراضی ملی فاقد سند بوده است، تصریح کرد: با سند دار شدن این اراضی این تعرض ها کاهش پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه امیدوار هستیم در سال جاری پسماند روی به صورت صد در صدی تعیین تکلیف شود، عنوان کرد: تصفیه خانه شهرک صنعتی روی راه اندازی شده است.
دادستان زنجان با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده یازده و نیم میلیارد تومان از محل یک درصد حاصل فروش معادن به استان رسیده است، ادامه داد: این اعتبار برای بهسازی راههای استان و ساخت مدرسه هزینه می شود.
وی با بیان اینکه متوسط زمان رسیدگی به پرونده در سال ۱۴۰۰ به ۶۵ روز رسیده است، افزود: ۱۵ هکتار زمین تحویل شرکت های دانش بنیان می‌شود.
عباسی با اشاره به بازپس گیری ۶۰ هکتار از زمین های واگذار شده به افرادی که با نام تولید و سرمایه گذاری زمین از دولت دریافت کرده بودند اما هیچگونه تولید و سرمایه گذاری انجام نشده بود، ابراز کرد: این زمین ها تحویل افرادی شد که در استان به دنبال تولید و سرمایه‌گذاری بودند.
وی با بیان اینکه تامین امنیت در جامعه و آرامش جامعه خط قرمز ماست، تصریح کرد: با افرادی که امنیت مردم و جامعه را به خطر بیندازند برخورد جدی، سریع، قانونمند انجام شود.
دادستان زنجان با اشاره به اینکه سرقت جزو جرائم پرتکرار در زنجان است، افزود: اجازه نمی‌دهیم اموال مردم به تاراج برود.
وی با اشاره به تشکیل ۷۰ پرونده ترک فعل در استان زنجان، تصریح کرد: این پرونده‌ها در حال پیگیری است.
عباسی با بیان اینکه ۱۵۰ فقره پرونده با موضوعات اختلاس، تضییع بیت المال و... در استان زنجان تشکیل شده است، عنوان کرد: ۴۷ فقره از این پرونده ها منجر به کیفر خواست شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر