logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۶۹۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اعتبارات سازمان تبلیغات استان زنجان ۸ درصد رشد دارد

اعتبارات-سازمان-تبلیغات-استان-زنجان-۸-درصد-رشد-دارد
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به افزایش ۸ درصدی اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: برای سال جاری دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سعید احمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در یکم تیر ماه سال ۱۳۶۰، اظهار کرد: این سازمان در ابتدا با رویکرد انجام امور تبلیغی به سبک سنتی در کشور تاسیس شد.

وی با اشاره به اعزام طلاب و روحانی به روستاها و مناطق مختلف در زمان ماه مبارک رمضان و ماه محرم، اظهار کرد: ۸۵ خانه عالم در روستاها ساخته شده است که روحانی به همراه خانواده در آن زندگی می کند و ساکن آن روستا است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۷۰۰ هئیت مذهبی در استان زنجان فعال است، عنوان کرد: بالغ بر ۲۵ کانون فرهنگی و تبلیغی در استان زنجان فعال هستند.

وی با اشاره به ورود سازمان تبلیغات اسلامی به عرصه نوین تبلیغ، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات به تولیدات رسانه‌ای و انیمیشن و مسائلی از این دست توجه ویژه ای دارد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به نهضت پیشرفت بانوان، ادامه داد: در سازمان تبلیغات بخش بانوان از نظر ساختاری در داخل سازمان ارتقا پیدا کرده است و تبدیل به اداره کل شده است.

وی با اشاره به مدارس صدرا، افزود: متاسفانه رشد مدارس صدرا در استان زنجان مطلوب نبوده است و فقط یک مدرسه در مقطع متوسطه دوم در استان زنجان وجود دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به رایزنی های انجام شده جهت تاسیس مدارس صدرا، ابراز کرد: در تلاش هستیم که خدمات مدارس صدرا در استان زنجان افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در ۱۱ نقطه از استان پایگاه های اجتماعی سازمان تبلیغات جهت کاهش آسیب های اجتماعی فعال هستند، ادامه داد: پایگاه اجتماعی در مرکز استان فعالیت دارند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه پایگاه های اجتماعی را در مرکز استان می توان به ده پایگاه رساند، افزود: یک پایگاه اجتماعی در ماهنشان نیز باید افتتاح شود.

وی با اشاره به وجود یک هزار و سیصد مسجد در استان زنجان، تصریح کرد: فقط ۳۰۰ مسجد در استان زنجان فعال است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۱۱۰ روستا امام جماعت دارند، عنوان کرد: ۱۵ مسجد به عنوان مسجد الگو و نمونه و تراز در استان مشخص شدند.

وی با اشاره به افزایش ۸ درصدی اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، عنوان کرد: برای سال جاری دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه ۳۰ خانه عالم نیاز به تعمیر و نوسازی دارد تا قابل سکونت باشد، خاطر نشان کرد: متاسفانه موسسات قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی در زمان کرونا تعطیل شدند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر